Ga naar inhoud

document wilt niet openen..


kenzacaro

Aanbevolen berichten

hi,

ik heb een document van een studentenforum gedownload en krijg het niet open... aangezien ik niet zoveel ken van words, etc, zit ik met een klein probleem... ik heb al geprobeerd te openen met words, pdf, enz maar niets lijkt te lukken... bij eigenschappen staat er iets van doc maar ik snap niet wat het is... ik wil het document wel naar iemand sturen ofzo die me ermee kan helpen... het zou echt welkom zijn als ik dat openkreeg want de 2de zit herbegint en dat document zou me echt heeeeeel hard kunnen helpen... er staan namelijk examenvragen op van de vorige jaren... daarmee...

kan iemand me helpen, aub???

thanks!

:-):-):-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo kenzacaro,

mijn inziens gaat het over een Word-document, dit kan je openen met Word, programma dat deel uitmaakt van MS Office. Dit is betalende software, hier ( Downloads - Microsoft Office ) kan je een trialversie downloaden.

Een volledig en perfect werkend 100% gratis alternatief is Open Office, hier ( OpenOffice.org | Gratis Software Site Downloads ) vind je alle info en download.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.