Ga naar inhoud

Connectiecrashes


Goos092

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

sinds kort heb ik op mijn laptop (HP Pavilion dv8) korte connectiecrashes.

Hiermee bedoel ik dat ik bv zit te gamen, youtube te kijken, en windows live messenger gebruik, zonder problemen.

Echter kan Youtube plots stoppen met streamen, MSN disconnect, en mijn online games disconnecten mij ook.

Verder merk ik niets aan de laptop. Dus geen popup dat de connectie wegvalt, Skype werkt nog, Facebook werkt nog. Een seconde later kan ik op elk programma weer verbinden. Het is dus echt in een fractie van een seconde, maar dat is meer dan genoeg om mij mateloos te frustreren.

Help? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar configuratiescherm / netwerkcentrum

Klik op draadloze netwerk beheren.

Als je daar meer dan 1 router ziet dan op de vreemde router dubbelklikken en vinkt je uit: Automatisch verbinding maken wanneer dit netwerk binnen bereik is. Zo ook voor elk ander vreemde router.

Daarna best de router herstarten.

Bovenstaande is uiteraard voor draadloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dus ik probeer nu met een USB adapter te verbinden, maar ik weet eigenlijk niet goed of de laptop de adapter wel gebruikt? Ik weet niet goed hoe ik via de USB moet verbinden...

Ik ga straks naar mijn kot, en ga daar via kabel verbinden.

Dan zal ik zien of het effectief mijn wireless is dat faalt, maar ik ben 99% zeker van wel.

Redelijk irritant aangezien ik informatica studeer, en mijn programmas niet kan downloaden

om te beginnen werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Dan kunnen we zien welke de interne adapter is en zoeken naar de nieuwste drivers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je de interne adapter even weer inschakelen en een nieuw logje maken met speccy want ik zie hem niet staan.

Ik zie wel dat de temperaturen van je cpu en moederbord aan de hoge kant zijn.

Hoe oud is de laptop en wanneer is hij voor de laatste keer stofvrij gemaakt?

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte.

Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.