Ga naar inhoud

Emails komen niet door in outlook express


Aanbevolen berichten

Ik heb de stappen gevolgd maar het werkt niet.

Emails verzonden vanaf de website (middels formulier gekoppeld aan ons email adres) komen trouwens wel aan. Maar vanaf een normaal email adres dus niet. Wel komt er gewoon te staan bij verzender dat het mailtje is aangekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak je gebruik van een anti-spam programma? Sluit dit dan even af en start Outlook opnieuw op. Werkt het dan nog niet sluit dan ook tijdelijk je antivirus en firewall even af.

Ontvang je je e-mails op een e-mailadres van online.nl zelf of probeer je je hotmail te ontvangen via outlook? Misschien is dit laatste geen mogelijkheid bij online.nl

Stuur je provider ook eens een mailtje. Het probleem kan immers bij hen zelf liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb de virusscanner en de antispam uitgeschakeld en met mijn provider gebeld. Maar het mocht allemaal helaas niet helpen.

Mijn provider had wel een oud emailadres verwijderd ofzo wat alles binnen 24 uur zou moeten oplossen. Maar we zijn inmiddels 48 uur verder en nog steeds niks.

Nu hadden we op zich een paar maanden geleden hetzelfde probleem maar dan andersom. Nu onvangen we alleen maar mailtjes via de website en toen alleen die mailtjes niet.

Toen is het probleem opgelost door bij het php document i.p.v. ons normale oulook emailadres (...), het adres van ons online adres te plaatsen. (vanaf daar worden de mailtjes naar ons outlook adres doorverzonden. Dit werkt nog steeds! Ook als je vanuit je eigen email een mailtje naar het online adres stuurt komt het mailtje binnen op het outlook adres. Maar zodra je dus een mailtje stuurt, direct ...., komt het mailtje niet binnen.

Misschien heeft het met elkaar te maken en was de website gewoon een voorloper op het zelfde probleem?

aangepast door Jürgen
e-mailadressen verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.