Ga naar inhoud

wireless router


sanneke

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

Ik ben sanneke en een beginnertje,ik had een pentium III waar ik niet al te veel op werkte. Heb nu een laptop Acer 8730, Intel® Core)TM2 Duo CPU,

4GB gekocht.

Alsook een hercules wireless router met usb stick,ben dan aan de slag gegaan om dit alles te installeren wat voor velen gemakkelijk lijkt maar niet voor mij.Ben daar nu al enkele dagen mee zoet en het werkt wel maar de volgende dag moet ik steeds weer een deel installeren om verbinding te krijgen,krijg dan ook steeds een andere beveiligingskey, moet dan steeds opnieuw mijn usb stick laten verbinden met router, is dit normaal, ik dacht eens geinstalleerd zet ik mijn pc aan en heb ik verbinding?

Alvast bedankt:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iets is mij niet echt duidelijk. Je spreekt van een Acer 8730. Bedoel je dan de Aspire 8730? Indien ja, dan begrijp ik niet waarom je gebruik maakt van een USB stick. Wanneer ik kijk naar de specs dan zie ik dat deze notebook Wifi aan boord heeft. Je maakt beter altijd gebruik van de ingebouwde wifi dan die USB-adapters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo iedereen,

Het is inderdaad een aspire 8730, met de router ben ik een stuk verder geraakt, is nu redelijk geinstalleerd maar moet hem wel alle dagen opnieuw via wan-instellingen bij

Wifi laten connectie zoeken met internet,tussen router in laptop is altijd oke, is dit een handeling die ik steeds moet doen of niet?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.