Ga naar inhoud

PowerPoint presentatie opslaan zonder werkbalk e.d. ....


Aanbevolen berichten

Mijn besturingssysteem: OS X Lion 10.7

Via Parallels heb ik Microsoft Word PowerPoint en Excel.

Nu ik thuis zit na een zware operatie, heb ik voor de eerste keer een PowerPoint presentatie gemaakt van foto's die ik had van een feestje. Enig probleem: als ik mijn 'trots' verstuur via e-mail krijgt men de werkbalk en dies meer te zien ipv van wat ik wou: enkel en alleen een (schermvullende) dia voorstelling van mijn presentatie. Iemand zei me: opslaan onder 'pps' ipv onder het huidige 'pptx' maar ook dat veranderde helemaal niks aan de situatie :thumpdown: Niemand kan veranderingen aanbrengen aan mijn presentatie vermits ik het opgeslagen heb met een paswoord, maar het is toch niet leuk en niet mooi dat mijn presentatie verschijnt met de PP werkbalk en alle erbij horende zaken. Ik wil dat men bij het openen enkel mijn diavoorstelling ziet, zoals alle powerpoint mailtjes die ik ontvang ook opengaan, zonder die werkbalken. Kan iemand mij helpen aub? Alvast dikke merci hé ! :adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar ik heb "PowerPoint-voorstelling - Een presentatie opslaan die altijd wordt geopend in de weergave Diavoorstelling." niet staan bij: Opslaan als. Ik werk niet onder Microsoft maar onder OS X (Lion 10.7)= besturingssysteem op mijn iMac. Op de doos staat: "Microsoft Office: mac 2011..."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar ik heb "PowerPoint-voorstelling - Een presentatie opslaan die altijd wordt geopend in de weergave Diavoorstelling." niet staan bij: Opslaan als. Ik werk niet onder Microsoft maar onder OS X (Lion 10.7)= besturingssysteem op mijn iMac. Op de doos staat: "Microsoft Office: mac 2011..."

Als ik aanklik: "opslaan als" krijg ik volgende keuzes:

Structuur: PowerPoint-presentatie (.pptx)

Algemene indelingPowerPoint 97 – 2004-presentatie

PowerPoint-sjabloon (.potx)

PowerPoint 97-2004-sjabloon (.pot)

Film (.mov)

PDF

Speciale indelingen

PowerPoint-voorstelling (.ppsx)

PowerPoint 97 – 2004-voorstelling (.pps)

PowerPoint-presentatie met ingeschakelde macro’s (.pptm)

PowerPoint-sjabloon met ingeschakelde macro’s (.potm)

PowerPoint-diavoorstelling met ingeschakelde macro’s (.ppsm)

Overzicht/Rich Tekst Format (.rtf)

Office-thema (.thmx)

PowerPoint-invoegtoepassing (.ppam)

PowerPoint 98 – 2004-invoegtoepassing (.ppa)

JPEG

PNG

GIF

BMP

TIFF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het door op te slaan als Powerpoint- voorstelling, powerpoint- diavoorstelling met ingeschakelde macro's mag ook.

Het kan ook aan de instellingen van de ontvanger zijn PC liggen.

Opent de powerpoint bij jouw zelf als diavoorstelling?

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.