Ga naar inhoud

Map afbeeldingen van mijn C-schijf verdwenen, hoe kan ik deze terug vinden?


Ramona

Aanbevolen berichten

Een map met afbeeldingen heb ik verwijderd, die stond op mijn c schijf. Nu blijkt dat mijn gehele map afbeeldingen die op de C-schijf stond daarmee ook verwijderd is, deze stonden in de map als je via start naar afbeeldingen kan. Ik weet niet hoe dit kan, mogelijk dat de mappen met elkaar gekoppeld waren... Mijn map afbeeldingen die op de C-schijf stond was niet terug te vinden in de prullenbak. Wanneer ik met de zoekfunctie zoek op "Pictures" komen de mappen waarin ik mijn foto's op de C-schijf bewaarde te voorschijn, echter kan ik deze niet openen. Ik krijg dan de foutmelding dat de map niet geopend kan worden omdat deze verwijst naar een locatie die niet toegankelijk is, de locatie kan een vaste schijf op deze computer of in het netwerk zijn. Hoe kan ik mijn map afbeeldingendie stond op de C-scijf met foto's terughalen? (Windows Vista) Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubbelklik op je bureaublad op het vuilbakje. Daarna rechtsklik je op de eventuele mappen die in dat vuilbakje staan. Rechtsklik op een map en kies "Terugzetten". Als dat niet meer lukt, kan je proberen met systeemherstel de zaak te redden.

Hier lees je hoe je een systeemherstelpunt kunt terugplaatsen:

http://www.pc-helpforum.be/f204/hoe-zet-ik-een-herstelpunt-terug-27959/

Start ook eens de verkenner op (ga naar start menu en type het woord explorer en druk op enter). Aan de linkerkant zie je de map "Afbeeldingen". Staan daar je afbeeldingen in?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het antwoord Kurtt.

Het is niet terecht gekomen in mijn prullenbak, daar had ik ook als eerst gekeken, dus daar zit het niet in. In de map afbeeldingen staat het ook niet meer, mijn probleem is dat mijn foto's uit die map in eens verdwenen zijn.

Ik heb een systeemherstel gedaan, dit lukte en hiermee is de map terug waar mijn foto's in stonden. Alleen de inhoud is daarmee helaas niet terug. Heb je hier een oplossing voor? Ik hoop dat je iemand nog een idee heeft??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best ook voorlopig geen onnodige installaties uitvoeren of andere bewerkingen waardoor je bestanden gaat opslaan op je schijf.

Want als je verloren afbeeldingen overschreven worden, ben je ze definitief kwijt.

Ook als je automatisch een defragmentatie zou uitvoeren, zet die voorlopig uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.