Ga naar inhoud

Problemen met driver Nvidia Geforce installeren en update


natascha6967

Aanbevolen berichten

Wij hebben een Medion pc met Vista en upgrade naar windows 7, met een Nvidia Geforce 8400 GS 32 bits videokaart. De pc is meerdere malen gecrashed en vast gelopen. Dan gaf hij aan dat we de driver van de videokaart moesten updaten, dat deden we via de site van Nvidia. Athans dat probeerde wij, want hij liep altijd vast of crashde. Dus wij hebben contact gehad met Medion en zei vertelde ons dat we het maar moesten proberen met een nieuwe videokaart om dat de oude waarschijnlijk kapot was.

Nu hebben we een nieuwe videokaart gekocht, een Nvidia Geforce GT 520 32 bits. We hebben er nu Windows 7 opgezet met de nieuwe videokaart erin. Windows update geeft aan dat er een update is voor de Nvidia videokaart. Na deze gedownload te hebben vraagt de computer om opnieuw op te starten voor installatie. Maar hier gaat het fout, nu blijft hij bij het windows logo hangen. Ook hebben we het geprobeerd via de site van Nvidia, maar nu het zelfde verhaal. Dus nu hebben we een nieuwe kaart maar ons probleem is alleen maar erger. Het beeld is heel wazig. Hoe kan ik nu de driver installeren en het maximale uit deze kaart halen?

aangepast door natascha6967
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kan je het volgende eens uitvoeren ?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Type is een ; MED MT 476G

Wazig beeld is het niet meer de vga zat toen in moederbord poort maar deze heb ik nu vervangen voor een DVI en weer in de Nvidia geplugd ,aan de scherpte ligt het niet maar aan de werking van die kaart.

Ik weet wel in de BIOS te komen maar het is mij nog een raadsel waar ik die onboard kaart uit moet zetten .

Het eerste wat ik op mijn scherm krijg bij het opstarten is de naam Nvidia GT520 en nog wat tekst maar dat gaat te snel uit beeld om te lezen kennelijk de te draaien programma's.

Nu krijg ik ook steeds automatische updates voor die videokaart maar hij weigerd nog altijd, hoelang mag zo iets duren dat opnieuw opstarten ik heb al een keer +/- 45min. gewacht omdat ik dacht het is nieuwe hardware dus dat heeft zijn tijd nodig maar tevergeefs .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.