Ga naar inhoud

Problemen met driver Nvidia Geforce installeren en update


natascha6967

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen maar hij wordt wel weergegeven nu ook bij speccie, alleen moet de comp. nog opnieuw opgestart worden om de install. van kracht te laten zijn .

Misschien dat u mij kan vertellen of er eerst nog iets uit en-of aangezet moet worden.

http://speccy.piriform.com/results/545CWClIx2ZPPZJPsDZKBlp

aangepast door natascha6967
Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstart je PC maar.

---------- Post toegevoegd om 10:13 ---------- Vorige post was om 10:05 ----------

Als je via Windows update een melding moest krijgen voor een update van je videokaart negeer die dan.

Je kan altijd indien nodig de drivers downloaden via de site van de fabrikant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst wil ik melden dat het normaal is dat Veilige modus de standaard driver getoond word voor je grafische kaart.

Heb je reeds gekeken in het Bios of je de onboard chip kunt uitschakelen?

Deze zou je ergens moeten terug vinden onder de tab Integrated periphials of iets in die trend.;-)

Ga naar je Bios en open de tab Advanced chipset setup,kijk nu eens wat er staat achter Primary graphics adapter en meld dit even.

De driver die je tracht te installeren is toch de 32bit versie en niet de 64bit?

Je windows is 32 bit dus moet ook de driver 32bit zijn uiteraard.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

post-29106-1417704668,5598_thumb.jpgZoals u ziet mijn BIOS ziet er dus anders uit denk ik.Voor het gemak nog wat foto's van voor en na de stuurprogramma downloads hier onder.

post-29106-1417704668,6929_thumb.jpg Het VGA op mijn systeem lijkt zich te verstoppen,alles lijkt erop dat de pc klaar is om te draaien maar blijft dus voor de zoveelste keer hangen bij windows startscherm.

post-29106-1417704668,5229_thumb.jpg

post-29106-1417704668,592_thumb.jpg

post-29106-1417704668,6588_thumb.jpg

aangepast door natascha6967
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.