Ga naar inhoud

Problemen met driver Nvidia Geforce installeren en update


natascha6967

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Toen had in er een Nvidia Geforce GS 8400 kaart erin maar die gaf op een gegeven moment steeds een melding waar ik niks mee kon , had iets met Kernel te maken maar dat zegt mij niets.

En ik kan mij niet herinneren of deze melding pas kwam nadat ik had geupgrade van vista naar windows 7,vervolgens heeft die kaart de geest gegeven en was dat de aanleiding om er een nieuwe voor aan te schaffen.

Ik had de oude kaart mee genomen naar de winkel om er zeker van te zijn met juiste product terug naar huis te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na vele download manieren er achter gekomen dat Nvidia niet alle benodigt heden bij de stuurprogramma's leverd

post-29106-1417704675,344_thumb.jpg Een echt duidelijk antwoord vind ik ook niet bij ondersteuning van de Nvidia site.

Wel lees ik op meerdere forums over een soortgelijk probleem maar nergens vindt ik de oplossing.

INF-bestand waar vind ik deze en waarom mislukt de download steeds ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-29106-1417704675,3779_thumb.jpg Zoals u ziet ook via een laptop op een USB-stick box ik het niet voor elkaar.

Doch laat het mij in apparaatbeheer zien dat Standaard-VGA grafische adapter nu Nvidia Geforce GT 520 is.

Noch steeds start de comp. niet door ,voor mijn gevoel heb ik de pc nu al 100 keer in veilige modus weer aan de praat gekregen ja behalve die kaart dan ,wat nu te doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.