Ga naar inhoud

Problemen met driver videokaart


stello

Aanbevolen berichten

Hallo, kan iemand mij helpen ? Een helf jaar geleden heb ik een nieuwe videokaart in mijn computer gestoken en sindsdien had ik regelmatig problemen met het geluid. In de hoop deze op te lossen heb ik de driver van mijn videokaart opnieuw geinstalleerd maar sindsdien heb ik geen beeld meer. Windows start op maar na het tonen van het embleem van Windows gaat het lichtje van het scherm knipperen. Ik heb de driver er dan maar afgegooid (via veilige modus) en een nieuwe geinstalleerd (eerst deze van op de cdrom en daarna verschillende andere via drivermax) maar het probleem blijft. Uiteindelijk is het me (na vele pogingen en evenveel korte nachten) gelukt om opnieuw beeld te krijgen maar bij apparaatbeheer blijft "videocontroler" met een uitroepteken aangeduid en vraagt hij de driver te installeren. Iemand een idee ? alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kan je een afbeelding maken van die videocontroller in apparaatbeheer?

Een screenshot maken

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Je moet de link plaatsen volgens de methode hierboven beschreven. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.