Ga naar inhoud

DVD station doet het niet!


KimLy

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn DVD station van mijn HP Pavilion dv6000 doet het niet zoals het hoort. Het is begonnen dat mijn laptop geen DVD's meer aannam. Hij gaf dan aan dat er geen schijf gevonden was. CD's en games man die nog gewoon aan.

Maar nu neemt hij ook meer en deels van de tijd geen games meer aan. Soms, nadat ik 10x heb geprobeerd of zo en als ik geluk heb, neemt hij mijn game aan.

Weet iemand wat hier het probleem is? Is mijn DVD station kapot?

Mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi KimLy,

Op deze site van Microsoft staat uitleg over probleemoplossing voor hardware en apparaten

onder Windows 7.

Misschien helpt dit je verder.

Ik heb de stappen gevolgd en blijkt dat er inderdaad iets niet geïnstalleerd is.

Mijn pc zegt dan:

"Het stuurprogramma voor 'Base System apparaat' is niet geïnstalleerd. Installeer het nieuwste stuurprogramma voor het apparaat."

Als ik gebeurt er dan op 'deze oplossing toepassen klik, zoekt hij even maar kom ik weer bij hetzelfde kadertje terecht met bovenstaande tekst.

Ik weet niet eens wat dat Base system apparaat is! Is het iets belangrijk? en kan het daardoor zijn dat mijn DVD station niet werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.