Ga naar inhoud

norton internet security 2007 verwijderen


chandevos

Aanbevolen berichten

hallo op 9 januari verloopt mijn abonnement met norton, ik zou een ander anti virus willen nemen omdat deze te zwaar is en de pc teveel vertraagt, nu had ik reeds lang een link opgeslaan met een removel tool om norton volledig te verwijderen maar de link werkt niet, ben ook al naar de site van symantec gegaan en ook daar kan ik het niet downloaden, men heeft mij gezegd met regedit alles over norton zoeken en gewoon verwijderen ,daarna hoorde ik dat dit gegarandeerd voor problemen zal zorgen en als ik met revo unstaller verwijder er ook nog resten zijn die nadien niet meer weg te krijgen zijn,en ik problemen zal hebben met het nieuwe anti virus, mijn vraag naar jullie, hoe kan ik het beste verwijderen? zonder de tool want dan downloaden lukt niet. alvast bedankt groetjes Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat bedoel ik , kan het tooltje niet downloaden op geen enkele manier ik heb geprobeerd met IE en Morzilla maar bij geen enkele lukt het, is er een manier om het met regedit te verwijderen? dat heeft iemand me gezegd of met Revo unstaller? ik heb nog niet geprobeerd omdat men zegt dat er stukjes blijven zitten die dan een nieuwe anti virus alle moeite aandoen om te werken

dus goede raad is van harte welkom omdat op 9 januari het abonnement verlopen is en ik tegen dan een andere anti virus wil installeren namelijk Kaspersky deze zou minder zwaar wegen op de pc?

dank je wel bij voorbaat

Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Revo Uninstaller is hier nog een optie daar deze na de deinstallatie ook nog het register opruimt en achter gebleven bestanden verwijderd.

Ik zal nog wat zoeken op het net naar soortgelijke problemen en ik kom hier zeker nog op terug.

Ik vind het heel raar dat je die tool niet kunt downloaden vandaar dat ik nog wat wil uitzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niks kan downloaden dan kan je op een andere computer het bestand downloaden en op usb-stick zetten.

Daarna naar uw computer met de usb-stick en dan uitvoeren.

Gebruikt eerst wat kweezie wabbit voorstelt en als het dan niet gaat dan Revo unistaller wat Jean-Pierre voorstelt.

Als je toch moet downloaden dan dit ook downloaden:

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.