Ga naar inhoud

Outlook Express


Stamperken

Aanbevolen berichten

Mogelijk problemen met één van je .dbx-bestanden van OE. Om dit te testen zou je de mappen (tijdelijk) kunnen verplaatsen en dan bekijken of een nieuwe (lege) OE wel werkt ?

Sluit Outlook Express af.

Maak een nieuwe map met de naam Outlook Express op je bureaublad.

Selecteer ALLE dbx-bestanden in de map C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express en plak ze in de nieuwe map op je bureaublad. Verwijder ALLE DBX-bestanden in de oude Outlook Express map. En dan kan je ook bekijken of de grijze toets nu terug bruikbaar is geworden.

Start OE opnieuw op. Je zal enkel enkele lege standaardmappen vinden. Als je nu terug kan ontvangen en verzenden (stuur een mail aan jezelf, wacht even en je mail moet terug binnen komen) kan je de eigen mappen terug importeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke dbx file komt overeen met een map in die mailbox. Als je weet welke mappen in een bepaalde mailbox staan kan je zo de juiste mailbox vinden.

Anders kan je dit trukje gebruiken.

Maak in elke mailbox een nieuwe map aan en noem die bvb xyztest waarbij je xyz vervangt door de naam van de mailbox en je zet er 1 dummy mailbericht in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk problemen met één van je .dbx-bestanden van OE. Om dit te testen zou je de mappen (tijdelijk) kunnen verplaatsen en dan bekijken of een nieuwe (lege) OE wel werkt ?

Sluit Outlook Express af.

Maak een nieuwe map met de naam Outlook Express op je bureaublad.

Selecteer ALLE dbx-bestanden in de map C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express en plak ze in de nieuwe map op je bureaublad. Verwijder ALLE DBX-bestanden in de oude Outlook Express map. En dan kan je ook bekijken of de grijze toets nu terug bruikbaar is geworden.

Start OE opnieuw op. Je zal enkel enkele lege standaardmappen vinden. Als je nu terug kan ontvangen en verzenden (stuur een mail aan jezelf, wacht even en je mail moet terug binnen komen) kan je de eigen mappen terug importeren.

Nee, achter dat ik alle dbx.bestanden heb verwijderd komen alle toetsen van "Beantwoorden" tot "Verzenden" nu in het grijs te staan...

Dus zeker geen betering :s

---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:47 ----------

Als ik een mail probeer te versturen krijg ik het volgende:

"Wizard Internet-verbinding

Bezig met instellen van Internet-e-mail

De wizard Internet-verbinding heeft eerder geïnstalleerde e-mailsoftware gedetecteerd. U kunt de instellingen van uw bestaande Internet-e-emailaccount importeren, zodat u deze kunt blijven gebruiken met uw nieuwe e-mailprogramma

o Een nieuwe Internet-e-mailaccount maken

o Een bestaande Internet-e-emailaccount gebruiken"

Maar ik heb totaal niks geïnstalleerd van emailprogramma?!?!?

Snap er niks van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En in die nieuwe OE staan alle toetsen op grijs ?

Nee maar wanneer ik de mappen had gedeleted (van de oude Outlook) en dan ging gaan kijken in Outlook stonden van "Beantwoorden" tem "Verzenden" in het grijs.

Heb er de oude mappen dan terug in gezet en nu is het enkel maar het knopje "Verzenden" meer...

Ik heb dus zoals reeds gezegd wel 2 mailboxen en bij de andere mailbox is er geen probleem. Ik heb wel hoofdaccount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.