Met de andere usb sticks zelf van Dane elec heb ik geen probleem
Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 35.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
Dit is een discussie over USB stick wordt niet herkend in het forum Archief Andere software , en maakt deel van de Andere software categorie; Oorspronkelijk geplaatst door tijl3 ik heb een Dane elec Zlight usb stick van 8 giga. Op mijn computer met XP ...
Als je tevreden bent over ons, vertel het dan aan gans de wereld.
Als je niet tevreden bent, vertel het dan alleen aan ons.
Met de andere usb sticks zelf van Dane elec heb ik geen probleem
Hallo Tijl
Controleer dit eens.
Plaats de USB-Stick in een USB-poort
Open in Apparaatbeheer het knooppunt Universal Serial Bus-controllers,
en kijk of het volgende wordt weergegeven:
Realtek USB 2.0 Card Reader
Ik zie deze tekst inderdaad staan. Als ik mijn stick verwijder, gaat de tekst ook weg.
Mvg,
Tijl
Dag Tijl
Vista schijnt deze USB-stick te herkennen als een Card Reader van Realtek.
Ik kan eerlijk gezegd ook niet direct een oplossing aanreiken voor dit probleem.
Ik zal het probleem verder onderzoeken, en als ik een oplossing kan vinden dan lees je het wel.
Ondertussen hoop ik dat een ander lid hiervoor een oplossing kent.
Wat is het merk van je PC ?
Alvast bedankt. Toch eigenaardig dat de ene computer hem wel herkend en de andere niet. Mijn vorige laptop die eveneens op Vista draaide had geen probleem om hem te erkennen.
Als er nog mensen zijn die me hierbij kunnen helpen, graag.
Met vriendelijke groeten,
Tijl
Hallo Tijl
Van welk merk is je Computer ?
Mijn computer is een Acer mijn vorige was een Medion.
Mvg,
Tijl
Dan zou dit wel eens eerder aan de computer kunnen liggen dan aan het besturingssysteem.
Om dit euvel te verhelpen zou je in inf map (klik op start,en kopieer dit in het zoekopdracht starten c:\windows\inf zo de verwijzing naar card reader realtek kunnen verwijderen. Opgelet doe dit enkel wanneer je geen realtek card reader hebt.