Ga naar inhoud

samenstellen pc


Aanbevolen berichten

ik ben onlangs begonnen met het samenstellen van een pc, toen ik ermee klaar was wou ik eens op het forum zien of de site alternate ok was om onderdelen te bestellen. Nu las ik hier vrij veel negatieve kritiek, dus zoek ik nu wat hulp om +/- dezelfde onderdelen te vinden op azerty aangezien ik zelf niet echt weet welke onderdelen compatibel enzo. Hier even de links naar de onderdelen op alternate

moederbord, processor en geheugen (een kit omdat ik dan zeker was van compatibiliteit): ALTERNATE. Hardware - Software - Entertainment

processorkoeler: ALTERNATE. Hardware - Software - Entertainment

harde schijf: ALTERNATE. Hardware - Software - Entertainment

koeler: ALTERNATE. Hardware - Software - Entertainment

dit waren de onderdelen die ik via alternate wou kopen (en ja ik heb nog andere onderdelen zoals voeding, maar die heb ik al in huis)

help me plzz:bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke videokaart wil je er op hebben?

dan kan ik een mooi moederbord voor je zoeken :-)

ik was van plan om achteraf nog een grafische kaart te kopen, en te beginnen met een on-board processor bij het moederbord, maar moet ik dan al op voorhand weten welke ik erbij ga doen fzo?:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

geef anders je budget op, dan kan ik eens kijken of ik zo iets voor je kan samenstellen :-)

of kijk anders hier eens http://www.pc-helpforum.be/f57/bbg-augustus-15921/

is nog wel in opbouw, maar de laatste post geeft wel een goede samenstelling aan

dat is makkelijk, ik heb geen budget:D

ik wil gewoon een pc samenstellen, die niet te duur is, en waar ik toch alles mee kan doen (ik ben casual pc-gamer, maar ik werk er ook aan:pcguru:)

maar als je er een samenstelt, wil je er dan zeker de voorgaande onderdelen erin verwerken:-)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.