Ga naar inhoud

Itunes op windows word niet meer herkend als hoofd bibliotheek voor mijn ipad.


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een probleem met het synchroniseren van mijn itunes bibliotheek naar mijn ipad.

Toen ik mijn ipad net had, heb ik deze meteen met mijn itunes op mijn windows laptop gesynchroniseerd, voornamenlijk voor de muziek enz, maar na een week ofzo moest ik hem herformateren (zie http://www.pc-helpforum.be/f167/laptop-herformateren-47120/) van wege bleu screen en vrijmaken voor mijn zus.

Nu zolang ik mijn imac nog niet heb gebruik ik deze laptop nog steeds mee maar nu zit ik met het rotte probleem dat ik mijn itunes bib niet meer volledig kan syncen omdat ik niet ben aangesloten met de computer die is aangeduid als hoofd computer, maar ik heb al zitten zoeken en zoeken maar ik vind niet waar ik dit moet aanpassen.

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt,

Mvg, H.W.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De info op de link leek me logisch en heb het ook gedaan, maar het maakte geen verschil, ik krijg nu niet meer het dialoog venster waar ik kan kiezen uit annuleren, wissen en synchroniseren of aankopen overzetten, maar wel dat hij wil synchroniseren maar dat er geen plaats meer is op het apparaat, hoewel het normaal gezien krak de zelfde bibliotheek is.

ik heb echter geen afspeellijsten meer op mijn computer sinds ik heb geherformateerd en zou deze graag terug hebben want anders moet ik daar mee helemaal terug van nul beginnen.

Dus eigenlijk zijn de problemen nu:

1. Ik kan niet proper syncen met mn ipad.

2. Mijn itunes bibliotheek is niet meer zoals hij was voor het herformateren. (heb ook plots enorm veel dubbelle tracks, wat vroeger niet het geval was)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag HolyWolve,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag HolyWolve,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.