Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

windows vista of windows 7

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
6 reacties op dit onderwerp

#1 ermonneke

ermonneke

Lid

• Lid
  • PipPip
  • 27 berichten

Geplaatst 10 november 2010 - 10:39

goeie morgen mensen van pc helpforum ik heb een vraag die jullie mischien zeer dom zullen vinden maar ik moet hem toch stellen.Ik weet niet wat ik heb windows vista of windows 7, hoe kan ik zoiets zien of waar staat dat. ikwil ook graag mijn aanmeldings of inlognaam wijzigen zodat ik voor overal de zelfde inlognaam heb is er een goede ziel die mij hier uit de problemen kan helpen. alvast bedankt groetjes mon.

#2 stegisoft

stegisoft

Super Moderator

• Super Moderator
  • 27423 berichten

Geplaatst 10 november 2010 - 10:59

Als je naar netwerkcentrum ben en je ziet zoals afbeelding dan is het vista anders is het Windows 7

Bijgevoegde Thumbnails

• netwerkcentrum.jpg

#3 Kurtt

Kurtt

Ervaren Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 6452 berichten

Geplaatst 10 november 2010 - 11:22

Om te zien welke Windows versie je hebt:

- Klik onderaan links op de ronde startknop (knop met een vlaggetje in)
- nu staat er iets te knipperen. Tik het woord cmd in.
- nu krijg je een zwart schermpje. Tik daar in winver
- nu zie je de windows-versie
Om uw accountnaam te wijzigen:

- Klik onderaan links op de ronde startknop (knop met een vlaggetje in)
- In het iets donkere gedeelte kies je aan de rechterkant voor Configuratiescherm
- Daarna kies je voor "Gebruikersaccounts en ouderlijk toezicht"
- Klik op het groene woord "Gebruikersaccounts"
- Klik dan op het blauwe "Uw accountnaam wijzigen"

Als je niet meer kunt volgen, wil dit zeggen dat je Vista hebt en is het iets anders, maar de procedure voor Vista trekt er zeer hard op!

Bewerkt door Kurtt, 10 november 2010 - 11:27.

#4 ermonneke

ermonneke

Lid

• Lid
  • PipPip
  • 27 berichten

Geplaatst 10 november 2010 - 19:31

goeien avond stegisoft en wouterskurtt wel bedankt ik heb windows 7. en wat betreft mijn inlog naam wijzigen bedoel ik voor pc helpforum. En wouterskurtt ik heb nu in dat zwart kaderke winver ingetikt maar krijg ik er dat nog uit ook of hoeft dat niet.groetjes mon:top:

#5 Kurtt

Kurtt

Ervaren Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 6452 berichten

Geplaatst 10 november 2010 - 19:49

Als je dat zwart kadertje hebt, mag je gewoon op het rode kruis klikken bovenaan om te sluiten.
Winver is zeker geen gevaarlijk commando. Dus je mag het gewoon sluiten door op het rode kruisje te klikken.

Wat betreft het wijzigen van je gebruikersnaam, dit kan je niet zelf. Zie privébericht dat ik naar je ga sturen zometeen. Groetjes Kurt

#6 clarkie

clarkie

Super Moderator

• Super Moderator
  • 20983 berichten

Geplaatst 13 november 2010 - 14:38

ook heel simpel is het volgende:
om te kijken welke windows of versie je hebt kijk je heel simpel via configuratiescherm dan klik je op systeem en hopla daar staat wat je wil zien.

#7 ermonneke

ermonneke

Lid

• Lid
  • PipPip
  • 27 berichten

Geplaatst 13 november 2010 - 20:19

clarkie wel bedankt voor de reactie maar ik zijn al uit de problemen nogmaals bedankt groetjes mon

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!