Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Maxstar

Microsoft stopt met de ondersteuning van Windows XP - Wat nu?

25 berichten in dit topic

(even tussen (): Haja, wellicht weet je het niet (anders zou je het niet doen :-) ) maar iets in hoofdletters typen is tegen (wat men noemt) de forumetiquette: het komt over als roepend, schreeuwend, opdringerig - 'k vermoed dat het niet je bedoeling was, maar als niemand het je vertelt ga je er ook geen rekening mee kunnen houden hé?)

Passer

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

(even tussen (): Haja, wellicht weet je het niet (anders zou je het niet doen :-) ) maar iets in hoofdletters typen is tegen (wat men noemt) de forumetiquette: het komt over als roepend, schreeuwend, opdringerig - 'k vermoed dat het niet je bedoeling was, maar als niemand het je vertelt ga je er ook geen rekening mee kunnen houden hé?)

Passer

Passer,

ja natuurlijk. Ik kijk normaal niet tijdens het typen, en ik dacht, toen ik het in de gaten kreeg, dat het misschien wel toepasselijk was, omdat Kape beter zou zien dat het me wel gelukt was de instellingen te veranderen.

Ik zal er zeker een volgende keer op letten!

Groet, Haja

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Zal even een berichtje plaatsen ... kan je meteen zien of je hiervan een mailnotificatie krijgt ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Zal even een berichtje plaatsen ... kan je meteen zien of je hiervan een mailnotificatie krijgt ;-)

En jawel hoor, bedankt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
    Log in om dit te volgen  
    Volgers 0