Ga naar inhoud

screenrecorder 2


snowi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dit staat in het speccy logje.

Geluidskaarten

AMD High Definition Audio Device

VIA High Definition Audio

Afspeelapparaat: HD Audio rear input

Opnameapparaat: HD Audio rear output

Speaker configuratie

Speakertype: Stereo

Ik heb niet zo veel verstand van geluid e.d. maar volgens mij zijn je afspeelapparaat en je opnameapparaat verwisseld.

Afspelen doe je normaal toch via de output en niet via de input (dacht ik)

Klik een met rechts op het luidspreker icoontje rechts onder op de taakbalk.

Kies dan voor afspeelapparaten en controleer hoe deze instellingen zijn.

Pas eventueel aan en doe daarna hetzelfde voor de opnameapparaten.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de controle uitgevoerd en krijg het volgende:

post-42414-1417706033,472_thumb.jpg

Dus hier staan afspelen en opnemen van geluid wel goed, maar...Speccy weer herhaald en toch weer hetzelfde zoals in uw voorbeeld:

post-42414-1417706033,472_thumb.jpg

http://speccy.piriform.com/results/Md5465AO2rWrCsmFV3SJxCk

Deze tegenstelling is wel heel raar. Misschien kan het toch tot een oplossing leiden daardoor?

Hopelijk heb je nog wat moed en geef je niet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je kan doen bij wijze van test is de geluidsinstellingen wijzigen en ze instellen zoals ze in speccy worden weergegeven en op toepassen klikken.

Kijk daarna in speccy wat het resultaat is van de wijziging.

Zet dan de geluidsinstellingen terug zoals ze stonden en klik weer op toepassen.

Start speccy opnieuw op en kijk wat er nu wordt weergegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Carambole,

Ik heb alle mogelijkheden al uitgeprobeerd voor audio-input, zoals stereomix, lijningang, microfoon enz enz. Maar niets lukt.

Maar ergens zou het moeten lukken, want vóór de PC –crash werkte het wel goed met de instellingen die ik deed met Boilsoft, maar daarna dus niet meer. Voorheen had ik geen video/geluidskaart op de PC en na installatie (download) werkte het wel goed. Doch mijn geluidskaart doet nu heel raar na de PC.crash. Zoals je eerder kon zien geeft Speccy een verwisseling van Input en output weer. Toch kan ik bv. Youtube-liedjes afspelen met zowel geluid en beeld. Ook heb ik zoals je aanraadde, een converter geprobeerd maar help ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.