Ga naar inhoud

Contactpersonen toevoegen naar ipad


riksken

Aanbevolen berichten

Hallo,sinds begin dit jaar heb ik mijn zoon zijn ipad overgenomen.Het lukt me niet om mijn contactpersonen van mijn vaste pc over te brengen naar mijn ipad.Op vaste pc heb ik een pandora (telenet) account,dit ter info.Heb zelf al wat zitten opzoeken en naar ik lees moet dit gebeuren via itunes- synchroniseren'?Na deze stappen te hebben gevolgd is het mij nog steeds niet gelukt,wel de contactpersonen van mijn iphone maar niet deze van pandora account,alvast bedankt en bij deze ....beste wensen aan allen voor 2015.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mogelijk via iTunes, zie deze link voor meer informatie.

Vanzelfsprekend moet u iTunes installeren op de computer, indien dit nog niet gebeurd.

Hallo iEscape,

Bedankt voor u reactie.

Bij het openen van iTunes krijg ik bovenaan de melding 'unknow Host',en waarschijnlijk kan ik hierdoor de gewenste acties niet doorvoeren.Zelf krijg ik geen rechtsboven geen knop met bibliotheken,wel een kader voor zoekfuncties.

Mvg,riksken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ riksken,

Bij het openen van iTunes krijg ik bovenaan de melding 'unknow Host',en waarschijnlijk kan ik hierdoor de gewenste acties niet doorvoeren.Zelf krijg ik geen rechtsboven geen knop met bibliotheken,wel een kader voor zoekfuncties.

Het is lastig te beoordelen van een afstand, waarschijnlijk heeft u de verkeerde informatie bij die link doorgenomen.

Ik neem aan dat de nieuwste versie van iTunes is geïnstalleerd op de computer.

Scroll bij deze link naar Contacten, agenda's, bladwijzers en notities.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ riksken,

Het is lastig te beoordelen van een afstand, waarschijnlijk heeft u de verkeerde informatie bij die link doorgenomen.

Ik neem aan dat de nieuwste versie van iTunes is geïnstalleerd op de computer.

Scroll bij deze link naar Contacten, agenda's, bladwijzers en notities.

Hallo iEscape,ontzettend bedankt,met de link is het gelukt... :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ riksken,

Hallo iEscape,ontzettend bedankt,met de link is het gelukt... :top:

Goed om te horen dat het is gelukt 54020d59b8d71-toppie.jpg , graag gedaan en dank voor de feedback.

Als u binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer heeft, mag u dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" en klik vervolgens op Sluiten . . . . . zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.