Ga naar inhoud

nokia(Microsoft) Lumlia Dual sim verkooppunten en micro sim vraagje


Aanbevolen berichten

Hello Folks,

 

Weet er misschien iemand waar men de Nokia dual sim toestellen(vooral de 535 en 630) kan kopen bij een winkel(niet online) in Limburg?

Hoe zit het dan eigenlijk met de Sim kaarten, want deze toestellen gebruiken microsim en niet de standaardsim, welke providers wisselen de kaarten gratis(ik weet dat de mogelijkheid van het knippen bestaat, maar deze prefereer ik niet)?

 

Avast bedankt voor de info

 

STYLUS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een operator ben ik nog niet langsgeweest, maar ik vermoed dat deze niet graag dual sim gsms zullen verkopen omdat men dan meestal ook twee providers gebruikt. Electrohandel wel, maar nog nergens een dual sim Lumia tegengekomen, wel dual sims genoeg met android op, maar dat wil ik niet. Gewone lumias vind men, maar dual sim meestal enkel online shops, de 535 die ik wil is zelfs nog moeilijker te vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben woonachtig in Limburg maar .........je stelt wel hoge eisen.

 

  • Het mag geen online winkel zijn.
  • De winkel moet in Limburg gelegen zijn.
  • De huidige sim kaart past er niet in maar ze mag niet geknipt worden.
  • De kaart moet gratis omgewisseld worden.
  • Het moet een Dual sim lumias 535 zijn

 

Ben ik nog iets vergeten?

 

Best neem je eerst eens contact op met je provider(s) wat betreft die sim- kaart en beslis dan verder wat het wordt want zo ga je er niet komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Asus

 

Bij deze ben ik nog niet geweest, zal proberen er volgende week eens te passeren

 

@ Clarkie

 

Een echte noodzaak dat de winkel in Limburg gelegen is moet natuurlijk niet, maar ik prefereer natuurlijk een winkel die dichtbij ligt(daarom ook liever geen online winkel) omdat de service er beter is denk ik. Wat betreft je opmerking van de providers heb je gelijk, als ik volgende week tiujd heb zal ik eens langsgaan, voor het knippen van de kaartjes heb ik eigenlijk een beetje schrik omdat ik enkele kennissen heb bij wie het misgegaan is. Ook ken ik enkele mensen die bij hun provider moesten betalen om hun kaart tegen een microsim te wisselen en ik ben zeker niet zinnens om te betalen voor een andere kaart, want dit moet tot de service van de provider behoren vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.