Ga naar inhoud

Pas gebouwde PC start niet meer , zwart scherm/cursor


sterabo

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik stak een PC samen in Oktober hij werkte super tot gisteren en nu plots start ie op en er komt eerst logo van MSI en dan moet mijn inlogscherm komen  .. maar dat komt er niet alles blijft zwart en ik kan wel mijn muis bbewegen en zie dus de cursor en zo .... maar verder niks te zien !

 

Wat nu gedaan ?

 

Mijn PC

1) MSI 970A-G43

2) AMD FX 4130

4) Ram = 2 x 4 GB -

5) HDD Toshiba DT01ACA200 -
6) MSI N750Ti TF 2GD5/OC
7) Windows 8.1

aangepast door sterabo
Link naar reactie
Delen op andere sites

heeeeeeey .... wacht effe .... ik heb hem kunnen opstarten via cd-rom 

 

ben nu pc vernieuwen aan het uitvoeren ... maar hij zegt er is een probleem bij vernieuwen  "niets gewijzigd"

en kan enkel op annuleren drukken   :(

 

systeemherstel dan maar ;  ziezo ... en het resultaat is "geen systeemherstel kunnen uitvoeren "FOUT OPGETREDEN"  (0x8007051a)  probeer een ander herstelpunt op geavanceerde methode !

 

Ik heb zo'n raar voorgevoel dat niks van deze zaken gaan helpen ... ben echt bang dat er iets stuk is of zo ?

 

Maar ik doe verder met systeemherstel uiterste datum en dan geavanceerd ... en dan kom ik terug hier kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

stegisoft, op 28 Jan 2015 - 10:13, zei:

Voer het volgende uit met de cdrom om naar cmd te gaan.

• Rechts-klik hierop en kies voor Uitvoeren als administrator

• In het nieuwe scherm typ je: sfc /scannow

• Wacht tot deze klaar is en herstart hierna de computer

 

 

 

OK .... bedankt hoor .... probleem idd wag computer start door  nu ...

 

man wat ben ik opgelucht zeg !  ik kan je wel kussen ........... mocht je een vrouw zijn ...lol....

 

 

bedankt en groetjes

 

 

 

 

dit kan dicht hoor ... opgelost *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.