Ga naar inhoud

Foutmelding???


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

neen... alleen komt er soms wel eentje bij als ik mijn hama thunder v5 stuurwiel inplug.

Mvg,

Jonas

p.s. ook een gelukkig 2017 toegewenst!

aangepast door jonasthegamer
Link naar reactie
Delen op andere sites

srry voor het late antwoord maar die heeft nog steeds dezelfde letter.

Toevoeging: ik heb 2 schijven een SSD (C:) en een HDD (D:).

aangepast door jonasthegamer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

 

Speccy.PNG

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat de service bestandsgeschiedenis (File History) gestart is. Wist je dat? Waarschijnlijk is daarin een back-up taak ingesteld waarbij de oorspronkelijke doel-partitie niet meer toegankelijk is. Dat kan het geval zijn wanneer het 'Doel' een extern medium is dat op het ogenblik van de back-up taak niet gekoppeld is of omdat op dat doel-schijf(partitie) van schijfletter gewijzigd is. Ken daarom een back-up schijf (partitie) altijd één van de laatste letters van het alfabet toe en gebruik die letter niet meer voor een ander medium. Zo blijft die schijf (partitie) altijd die letter behouden voor die pc ongeacht je voordien ook nog een ander medium gekoppeld hebt.

 

Ik zie ook dat de C partitie nog slechts over 11% vrije ruimte beschikt, dat is geen goede zaak. Van de 117 GB beschikbare ruimte is 104 GB in gebruik. Daaruit valt af te leiden dat je ook data op de SSD opgeslagen hebt en dat is niet aangeraden. Op de D partitie van je traditionele HDD is daarentegen nog 871 GB beschikbaar.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is waarschijnlijk een back-up taak ingesteld;

Ga via START naar Instellingen / Bijwerken en beveiliging / Back-up.

 

Maak daar eens een screenshot van en voeg het toe aan je volgende antwoord. Wacht daar a.u.b. geen week mee.;)

aangepast door droske
spellingsfout hersteld
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.