Ga naar inhoud

Muis doet het niet meer


Gast wjhradings

Aanbevolen berichten

Gast wjhradings

Goedenavond,

Mijn muis werkt niet meer. Ik startte de PC op en het programma van Unibleu Pouwer suite ging scannen. daarna moesten twee verouderde drivers worden geinstaleerd. bij de eerste moest de Pc opnieuw gestart worden en daarna bleef de muiswijzer hangen. ik heb de muis nog in een andere USB contact gestoken maar op de een of andere manier is hij uitgeschakeld want hij doet niets meer. kan iemand mij vertellen wat ik nu moet doen. Ik zie uit naar een reactie. grts Wilem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wjhradings

Beste Asus, dank u voor uw reactie. ik weet niet hoe ik een herstelpunt moet terugzetten. het is zo dan ik de PC alleen aan en uit kan zetten. Ik kan wel in booth komen met f2 mar verder kan ik niets. althans ik weet niet hoe het moet. ik hoop van je te horen grts Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste

Ik ga proberen uit te leggen hoe je een systeemherstel kunt doen zonder uw muis te moeten gebruiken:

druk op de start knop wIwejh7fIewmwAAAABJRU5ErkJggg== ga met de pijltjes naar Mv8P3I9xn8p4IwoAAAAASUVORK5CYII= alle programma's

en naar bureau-accessoires

vervolgens met pijltjes naar systeemwerkset

en daaronder vindt je systeemherstel.

Ga met pijltjes naar "een eerdere status van deze computer herstellen"

druk de tab-toets om naar "volgende" te gaan.

Druk gelijktijdig de "tabtoets" en "shift toets" in om een datum te selecteren.

Kies hier een datum voor de problemen met de muis zijn begonnen.

Druk tabtoets om naar volgende te gaan.

Probeer het eens langs deze weg.

aangepast door alifke
Link naar reactie
Delen op andere sites

er staat verschillende keren 'klik' en zonder muis kan ik niet klikken

Klopt, foutje van mij...omdat ik merendeels op laptops werk ging ik er van uit dat je nog een touchpad ter beschikking had...:embarassed:

De tip uit post 6 werd door de tipgever getest op een desktop, zonder gebruik van de muis...ter illustratie nog een screen die me per mail werd doorgestuurd.

Hou ons op de hoogte van de evolutie als je wil.

post-20447-1417704896,5923_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.