Ga naar inhoud

Skype


Tandan

Aanbevolen berichten

In XP kon ik SKYPE perfect gebruiken maar niet meer sinds ik 14 dagen geleden Windows 7 32bits installeerde en ook mijn webcam (video en klank) herinstalleerde .Ik heb Skype opnieuw gedownload , kreeg mijn geregistreerde naam en wachtwoord terug , alle testen geluid,video waren OK maar als ik iemand met zijn roepnaam wil oproepen ZIE ik mijn beeld (van de werkende webcam) in de gevisualiseerde oproep , HOOR ik het geluid van het oproepsignaal , maar na de eerste 5 "toek"-geluiden wordt alles afgebroken . Is Windows 7 de oorzaak ,of moet ik 'ergens' iets veranderen ?

Terzijde gezegd , ik kan ook WinFax ,het Fax-programma dat wel aanwezig is in Win 7 , wel voorbereiden (Tel.nummer , tekst enz.) maar niet meer gebruiken omdat er geen verbinding wordt gemaakt met het aangesloten telefoonnet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-)

Als het om een merk pc gaat of laptop, vermeld dan tevens het juiste type en modelnummer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tof dat je mij wil helpen mijn probleem oplossen . Mijn PC werd samengesteld door een oude bekende , Tribout Computer Systems.

En dit is de gevraagde link :

http://speccy.piriform.com/results/XlvT0TBpKYPqEGghKJXxm6r

Ik hoop dat jij kunt uitvogelen wat er mis is , want ik denk alles gecontroleerd te hebben ; schijnbaar was ik niet in de goede richting bezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ik niet .Alle apparaten die onder XP werkten werden Herkend en konden gebruikt worden. ALLEEN heb ik mijn Epson Stylus Photo 950 moeten herinstalleren en ik vond geen nieuwe Driver voor dat toestel. Het werkt echter normaal(sic) maar in de 'eigenschappen' wordt het inktniveau van de patronen niet meer weergegeven . De Samsung Monitor zeurt nu wel om de 'ideale resolutie 1440x900 (beeld 16:10)' , maar die kan ik blijkbaar niet terugvinden en behelp mij met 1400x1050.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry , ik heb iets verkeerd gedaan -een (te groot) JPG bestand ingevoegd!-en weet niet hoe ik dat kan gedaan maken .Kan iemand die fout herstellen en die rommel verwijderen ??. Met dank bij voorbaat.

Ik kreeg melding van Device Doctor van 15 problemen : 4 in System Drivers , 2 in Keyboards , 2 in MICE and other pointing devices , 1 in SOUND,Video and Game Controllers , 3 in Human Interlace Devices , 1 in Network Adapters , 2 in IDE ATA/ATAPI controllers.

Ik kon vanuit de Device Doctor GEEN Updates doen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat de afbeelding dan maar voor wat het is, een algemeen overzicht van de drivers krijgen we zo ook. Zoals je al merkt zijn er heel wat out-of-date drivers gevonden. Vreemd dat je deze dan ook niet kan updaten, ik ben niet vertrouwd met het programma maar dacht dat dit bij de mogelijkheden stond. Misschien lukt het met DriverMax wel?

Mocht dit ook niet lukken kunnen we natuurlijk ook handmatig op zoek gaan naar de drivers, maar omdat het er redelijk veel zijn is een programma uiteraard eenvoudiger. Alvast mijn excuses voor het halve werk van Device Docter, hopelijk doet DriverMax het beter.

-Voor je voorgaande post werd een moderator verwittigd, je post zal dus verwijderd worden van zodra deze online is-

Link naar reactie
Delen op andere sites

DRIVER MAX gebruikt , maar kan in de probeerversie maar 2 Drivers PER DAG bijwerken , anders de PRO versie die betalend is.Vraag is:s dit programma de moeite om te 'huren' (nl .per 30 dagen , 1 jaar of 2 jaar aan +/- 10€ , 24€ of 36€ ) , het mag wel voor meerdere PC's( 30 ?) gebruikt worden MET DEZELFDE GEBRUIKERSNAAM en PASWOORD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Tandan,

Ik leg jouw probleem even voor bij mijn collega's, op zoek naar een eenvoudigere oplossing. Het is uiteraard altijd fijn als we de goedkoopste oplossing kunnen vinden.

Zodra dit is besproken zal een collega of ikzelf hier opnieuw antwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.