Ga naar inhoud

Skype


Tandan

Aanbevolen berichten

Desktop Central 8 heb ik kunnen downloaden , maar niet doen werken omdat er mij gevraagd werd een admin naam , paswoord en domeinnaam te geven , wat ik niet kon (admin-naam = PC naam ??? en ik heb mijn oorspronkelijk paswoord geannuleerd om vlugger op te starten , de rest is voor mij chinees) .

Universal Netboot Installer kon ik ook downloaden , maar ik kreeg z.g. nog een firewall bij ,wat mij niet zint , en voor de rest vind ik het programma nergens meer terug . Ik ben nu op zoek ernaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja , met de opgegeven links , maar 't was wat zoeken en Desktop Central 8 gaf 2 'start' pictogrammen , een op bureaublad dat niet werkte en een ander in 'verborgen pictogrammen weergeven ' in de rechter hoek/einde van de taakbalk , en Dàt werkte wel , maar zoals al gemeld was het niet iets dat ik genoeg begreep om verder te gaan.Ik heb de 2 gedownloade programma's verwijderd . Dat gaf aanleiding ACHTERAF tot VEEL PROBLEMEN die ik moest +/- oplossen met een SYSTEEMHERSTEL en met alle gevolgen van dien. Ik wens jou evenveel geluk in jouw zoektocht .

Ik zit nu ook al met een zoektocht naar een driver die mijn SAMSUNG 694NWX Monitor op de benodigde 1440x900 resolutie kan zetten , wat NIET lukt met de gewone middelen om de resolutie te veranderen zodat ik nu nog steeds met een uitgerekt horizontaal beeld zit of anders een beeld met 2 zwarte verticale banden wederzijds. Op het internet een oplossing(?) gevonden bij JJClements.co.uk (Clem's technical Blog) over INTEL GFX DRIVER RESOLUTION Fix , maar dit is voor een XP (denk ik) driver-igxp32.inf , maar waar of hoe ik die kan nazien is mij -met mijn beperkte kennis- niet zeer duidelijk .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tandan,

Ik wil toch even wat recht zetten.

Bij deze link >> USB-Installer/Universal-USB-Installer-1.8.7.9.exe kom je op de website van Pendrivelinux.com en als je wat naar onderen scrolt krijg je deze download knop te zien

post-24526-1417704749,2321_thumb.pngvia deze weg kan men Universal USB-installer downloaden.

Maar blijkbaar heb je Desktop Central gedownload via een reclamebanner.

Mijn excuses hiervoor :dong:

Maar hoe zit het nu met je Skype probleem heb je dit reeds kunnen oplossen door dat je contact het juiste skype adres heeft ingevuld?

Als je rechtsklikt op je bureaublad en klikt op Schermresolutie welke resoluties kan je dan kiezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft je niet te verontschuldigen .Gelukkig ken ik wel de truuk om een systeemherstel te doen en ik heb weeral iets bijgeleerd: drie keer lezen en nazien of je wel de juiste gegevens hebt gebruikt .

Om het 'ouderwets' te zeggen "je bent maar geleerd als je op school geweest zijt".

Ondertussen is de SKYPE verbinding tot stand gekomen tijdens een telefoontje met mijn correspondent en nadat ik eerst nog eens alles had gecontroleerd qua uit- en inkomende klank en video , zodat ik denk te mogen besluiten dat SKYPE werkt.

De resolutie van mijn SyncMaster 946NWX , een breedbeeld 19" scherm zoals het bij Samsung genoemd wordt, heb ik nog niet op 1440x900@60 kunnen zetten . Wel heb ik ,na veel surfen ,op de site van Samsung een driver voor dit type kunnen downloaden en die geeft een resolutie 1680x1050 , waardoor mijn scherm weer een ronde cirkel als rond weergeeft , geen EI meer , maar met iets kleiner beelden , wat minder stoort dan een uitgerekt beeld-weergave.

Moet ik nu zeggen : probleem opgelost ?. Ja , het beeld is weer normaal , en Neen , het is niet de resolutie 1440x900 waarom de monitor blijft zeuren . Als ik niet te pietluttig wil schijnen , dan : JA , MAAR........ EN BEDANKT voor alle STEUN.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat mogen jullie besluiten wat mij betreft . Ik ben blij dat ik de goeie weg gevonden heb in geval ik op moeilijkheden stuit en hoop dat ik van dergelijke problemen wat gespaard blijf .

Ik ben wel wat spijtig dat ik de ECHTE resolutie voor mijn SyncMaster 943NWX niet gevonden heb met mijn internet queeste , wat ZEKER niet aan jullie gelegen is , WEL aan de inadequate hulp van SAMSUNG , waar ze daar zeker niet van wakker liggen.

Met DANK , en misschien kan ik ook eens iemand van dienst zijn , zelfs met mijn beperkte kennis , je weet nooit hoe een bal kan rollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Tandan,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten

door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft

het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.