Ga naar inhoud

Skype


Tandan

Aanbevolen berichten

@Tandan

Ik denk dat het veiliger is om de drivers manueel te zoeken. Zo'n automatisch programma stelt niet altijd de juiste driver voor!

Spijtig genoeg ben ik niet goed in opzoeken voor drivers voor hardware zaken. Mako en de andere helpers zullen je zeker verder helpen.

Aan de hand van je speccy logje kunnen we inderdaad al zien welke hardware je hebt, met de juiste merknaam. Een paar mensen van onze hardware-afdeling hebben momenteel iets minder tijd, dus heb gewoon een beetje geduld. Ze kennen er veel van en zullen je zeker helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi Tandan,

Na enig overleg met collega's lijkt het ons beter de drivers manueel te installeren. Zo kan ook geen foute driver geïnstalleerd worden door dergelijk programma.

Ga naar deze site en kies uit de Windows 7 32 bit. Klik vervolgens het menu van Chipset open en download en installeer deze driver.

Laat ons even weten als dit gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie bereidheid en vasthoudendheid om mijn probleem (als het er al een is) op telossen . Ik deed wat jij(jullie ?) voorstelden MAAR mijn PC werd bokkig en werd uiteindelijk geblokkeerd. Na veel anders proberen dan maar in de veilige modus een systeemherstel gedaan op de voorgestelde datum , en zo was het euvel opgelost , een paar kleine herstellingen te na.

Ik denk dat ik een beetje geduld moet hebben en nu en dan eens Skype proberen na eerst met mijn correspondent telefonisch contact te hebben gemaakt. Wie weet kan ik meer te weten komen over 'wat' het probleem is .TENZIJ jij mij de ideale oplossing zouden kunnen verstrekken. Toch bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker . Ik gebruik dit al verscheidene jaren.De versie die ik NU gebruik heb ik in begin 2011 ,draaiend onder XP+ ,gekocht nadat ik een paar maanden op aanraden van enkele bekenden een paar niet betalende antivirus en firewall en antispam had gebruikt , die mij niet konden bekoren , integendeel mij soms mateloos irriteerden zoals ook enkele betalende gekende merk-antivirussen. Begin dit jaar ben ik overgeschakeld naar Windows 7 32 bit en ESET heeft zich probleemloos laten overzetten vanaf de backupfile.Vlgs mij is ESET best betaalbaar , WANT GOED .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf verander ik met de regelmaat van de klok van AV software.

Vroeger maakte ik ook vaak gebruik van Eset zowel onder XP als ook onder Windows 7.

Bij Windows XP was dit probleemloos maar met Windows 7 was dit anders en gaf dat veel problemen waar ik niet meteen een verklaring voor had.

Wil je de volgeinde programma's eens downloaden en kijken of dit probleemloos gaat.

USB-Installer/Universal-USB-Installer-1.8.7.9.exe

Universal Netboot Installer from SourceForge.net

Beide programma's dienen om linux .iso' op usb te zetten en zijn uiteraard malware vrij.

Ik had de grootste moeite als ik deze programma's wou downloaden en men bestandsverkenner liep telkens vast.

Kun je deze programma's makkelijk downloaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste . Ik vertrek NU (16.30u.) voor enkele dagen en aangezien dit met de PC gebeurt kan ik je nu niet van dienst zijn , maar woensdag avond hoop ik terug te zijn en dan zal ik je zo spoedig mogelijk antwoorden .

Ondertussen heb ik een en ander uitgeprobeerd -vraag me nu niet WAT - heb ik een van mijn weinige correspondenten telefonisch kunnen contacteren en die had mijn Skype adres onjuist ingevuld .Daarmede is de SKYPE Affaire hopelijk definitief opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.