Ga naar inhoud

Vragen over branden en afspelen.


Gast Johan74

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik wil graag het volgende weten i.v.m. een experiment.

Als ik een kopie wil maken van een CD waarbij de songs op enige afstand van elkaar zijn aangebracht waarbij deze

loze ruimte wél een laservolgspoor heeft maar verder geen verdere informatie in bytes, dus volkomen leeg is, kan deze CD dan nog wel volledig gekopieerd (gebrand) worden? En hoelang dient deze loze ruimte in seconden dan minimaal te zijn? Ik denk dat afspelen van het origineel wel gaat of ook niet? Ik zou dat graag willen weten. Van- wege een experiment is dit heel belangrijk voor mij. Verder hulde voor jullie site en dan nog gratis ook!!!

Met vriendelijke groet,

Johan74.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo stegisoft,

Dat heb ik niet gezegd. Ik heb alleen wat vragen gesteld en wel: Ik ben met een experiment bezig en mijn vraag is: Kan een CD met tussen de songs alleen het laservolgspoor (zeg 30 sec.) zonder bits of bytes gewoon afgespeeld worden en kan deze gekopieerd worden (branden). Ik heb wel eens gelezen dat als er even niets opstaat het branden wordt afgebroken en met geen mogelijkheid te kopieren is. Klopt dit! Het gaat mij dus om twee dingen: Afspelen mogelijk? Branden mogelijk?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Johan74.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi clarkie,

Zoals ik reeds gezegd heb gaat het om een voor mij heel belangrijk experiment. Ik werk met Windows XP en gebruik alle software van Nero tot alle freeware. Zoals jij zegt; pauzes tussen de liedjes inlassen van maximaal 30 seconden waarbij wel en geen bytes in deze pauze staan. Wat is het verschil hiertussen bij afspelen en branden. Met andere woorden afspelen met is natuurlijk normaal maar zonder gaat dat goed? Dezelfde vraag bij branden. Ik heb ergens gelezen dat zonder niet lukt (overburn). Dit zijn allemaal technische vragen en heb dat nodig om een methode te ontwikkelen waardoor kopieëren niet mogelijk is maar afspelen wel! Ik hoop dat je het allemaal begrijp. Ik ben beslist geen nerd want ik ben (jammer genoeg) al

74 jaar in omloop. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Johan74.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.