Ga naar inhoud

venstergrootte bij link


ambrose

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn pacard bell laptop kan instellen op zo'n manier dat ik elke keer wanneer ik op een link klik een groot venster krijg (Maximaal of bijna maximaal) .Natuurlijk kan ik bij elk nieuw venster rechtsboven op het vierkantje klikken maar heb liever gelijk groot beeld. Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien lukt dit:

Rechtsklik op de snelkoppeling van firefox of internet explorer en kies Eigenschappen. Op het tabje "snelkoppeling" kies je bij "Uitvoeren" voor Gemaximaliseerd.

Via deze truk wordt misschien linken nu ook gemaximaliseerd uitgevoerd. Je kan mijn tip altijd proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

sluit eerst en vooral alle openstaande vensters van Internet Explorer.

Wanneer je op een link hebt geklikt zet je je cursor in het verkleinde venster van Internet Explorer ter hoogte van het kruisje dat ik gemarkeerd heb op de afbeelding hier onder.

post-20447-1417704324,5551_thumb.jpg

Nu klik je met je rechter muisknop en je selecteert dan 'formaat wijzigen'.

De cursor verandert nu van uitzicht.

Je neemt nu telkens één zijde van het venster 'vast' (met de gewijzigde cursor) en sleept het venster tot op de maximale grootte.

Voor elke wijziging van de grootte (naar links, rechts, boven...) klik je opnieuw bovenaan en selecteer je opnieuw 'formaat wijzigen', tot dat je terug op normale venstergrootte zit.

Als je ganse scherm gevuld is met Internet Explorer, sluit je het scherm af.

Wanneer je nu opnieuw op de link klikt moet het scherm meteen maximaal openen.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel ! Het probleem is (zo goed als) opgelost. Ik heb het zo ingesteld dat een nieuw venster bijna maximaal is en voor het mooie zou ik het graag in het midden willen hebben maar het venster komt nu automatisch links boven. Maar ik kan er mee leven. Nogmaals Dank!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.