Ga naar inhoud

windows live mail


rrrifff

Aanbevolen berichten

In windows live mail staan 'opslagmappen' om binnengekomen email te archiveren. Erg vervelend is alleen dat deze plotsklaps zomaar ineens kunnen verdwijnen.

Bij mij is gisteren zo een grote hoeveelheid 'gearchiveerde' emails verdwenen!

Bij postvak in (inbox) op de harde schijf staan nu nog alleen de laatst binnengekomen emails.

Weet iemand hoe ik de opslagmappen kan terugvinden op de harde schijf.

Of zijn deze definitief verdwenen?

:adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows live mail slaat het e-mailarchief (inlusief de agenda en RSS-feeds) standaard op in de map Windows Live Mail op de locatie C:\Gebruikers\inlognaam\AppData\Local\Microsoft. Elk e-mailbericht, contactpersoon of RSS-feed wordt afzonderlijk opgeslagen, er is dus geen sprake meer van één database-bestand.

Vindt je ze daar niet kijk in windows live mail via Opties, Mail, tabblad Geavanceerd, knop Onderhoud, knop Archiefmap waar je archiefmap staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op alle hierboven aangegeven plekken op de harde schijf gekeken. Het enig wat terug te vinden is inbox en verzonden items. Alles wat uit de inbox naar zogenaamde opslagmappen is gesleept is gewoon definitief verdwenen. En dat kan zomaar gebeuren!

De opslagmappen in Windows Live zijn dus wel handig maar kunnen ook ineens verdwenen zijn zonder ooit nog terug te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.