Ga naar inhoud

Afbeeldingen niet te zien in e-mails


odil

Aanbevolen berichten

Hallo,

Als ik een e-mail krijg op mijn desktop dan is de e-mail in plain text, dus afbeeldingen en tekstkleur zijn niet te zien, ontvang ik diezelfde mail op mijn laptop dan zie ik wel de afbeeldingen, het lijkt erop dat ik op mijn desktop geen html mail kan ontvangen.

Als ik kijk bij extra / opties / beveiliging dan zie ik dat op zowel mijn laptop als desktop het volgende is uitgeschakeld afbeeldingen en andere externe inhoud in HTML - e-mail blokeren dus die instelling staat goed, zou het aan een andere instelling kunnen liggen dat ik op mijn desktop geen afbeeldingen zie in mijn ontvangen mails.

Ik werk op beide pc's met vista en windows live mail

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil zit dan waarschijnlijk in een andere categorie van opties dan beveiligeing.

Als je op de laptop en de desktop dezelfde versie van live mail gebruikt, kan je ze naast elkaar zetten en de opties een voor een aflopen om uit te zoeken welke verschillen er zijn.

Deze methode gaat misschien wat tijd kosten maar je gaat zeker de juiste optie vinsden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even gaan kijken naar boven op mijn desktop en ik heb het enkel bij de mail van mijn nieuwsbrief, dus het zal een fout zijn in een bestand van de nieuwsbrief (denk ik).

Maar als het aan een bestand ligt van mijn nieuwsbrief, waarom krijg ik dan de foutmelding niet op de laptop?

aangepast door odil
Link naar reactie
Delen op andere sites

Open Internet Explorer en ga naar extra - internetopties.

Open het tabblad geavanceerd.

Scroll naar onder tot je de optie foutopsporing in scripts uitschakelen (internet explorer) zie en vink deze aan.

Bevestigen met OK en internet explorer sluiten.

Probeer nu nogmaals de bewuste nieuwsbrief te openen in je mail programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.