Ga naar inhoud

flatbadscanner geinstalleerd maar word niet herkend heb bijgeleverde Cd gedownload


Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op mijn pc staat windows vista win 32

flatbedscanner is van Medion MD90093 MSN 50027733

Heb nog mijn 2 cd voor te downloaden maar heb ook al gedownload via de website van Medion zie service Medion

als ik naar mijn problemen kijk staat er stuurprogramma kan niet worden geinstalleerd Nu heb ik ook problemen met mijn Epson Stylus CX8300 DX8400 die wil niet meer printen heb jij een oplossing?

Dank U

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog mijn 2 cd voor te downloaden

Wat staat er op die schijfjes vermeld?

Nu heb ik ook problemen met mijn Epson Stylus CX8300 DX8400 die wil niet meer printen heb jij een oplossing?

Er zal toch wel iets meer aan de hand zijn, heb je recent een herinstallatie van je Windows Vista uitgevoerd?

Indien een merk- PC geef dan ook merk, model en modelnummer door.

Je mag ook al onderstaande uit voeren:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je recent een herinstallatie van je Windows Vista uitgevoerd?

Indien een merk- PC geef dan ook merk, model en modelnummer door.

Je mag ook al onderstaande uit voeren:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Kan je bovenstaande vragen nog beantwoorden en speccy uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja inderdaad PC was kapot, zoals ik vernam was het het moederbord, maar ze hebben gelijk alle goede onderdelen van een andere PC die niet zoveel gewerkt had in mijn pc gestoken vandaar het probleem

- - - Updated - - -

Ik denk dat ik nieuw stuurprogramma nodig heb mijn PC is ook van Medion MD8828

Ik hoop dat je me kan helpen

bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien er een ander moederbord en andere hardware geplaatst is in je PC zal het hoogstwaarschijnlijk geen zin hebben om de drivers van je eigen Medion te gebruiken of het zouden identiek dezelfde onderdelen moeten zijn die vervangen zijn.

Maak zoals reeds gevraagd een speccy logje ( zie bericht 7) en plaats dat in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.