Ga naar inhoud

flatbadscanner geinstalleerd maar word niet herkend heb bijgeleverde Cd gedownload


Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De driver voor je scanner kan je via deze link downloaden. (klik erop)
Wat mij nu ook opgevallen is, als ikgelijk welk een USB apparaat inschakel dan zie ik niets op mijn pc in de rechterhoek langs onder maar mijn andere toestellen werken normaal.

Moet ik daar uit afleiden dat het installeren van de driver niet geholpen heeft?

Is de installatie gelukt, indien niet krijg je foutmeldingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorg dat je scanner aangesloten zit en aan staat, en ga dan naar start-> configuratiescherm-> apparaatbeheer.

Klik op het driehoekje voor beeldapparaten (camera's en scanner) zodat je alle aangesloten camera's en scanners in beeld krijgt.

Maak daar een printscreen van en plaats die in je volgend bericht.

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier, hoe je die in een volgend bericht kan plaatsen lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben naar bericht 11 nog eens gegaan. Heb gedownload Sca 90093WXPW7,na gedownload te hebben download aangeklikt en dan uitvoeren gedaan Dan extract aangeklikt ,dan kwam this folder already contains a file named MSCdef ini dan kwam de vraag Would you like to replace the existing file dan heb ik Yes to all aangeklikt dan kwam er information sca 90093 wxpw7 exe 87 file folder extracted tested en ok.Ik hoop dat ik het goed gedaan heb maar nog steeds werkt scanner niet. Groetjes

Ik begrijp niet wat je bedoeld in nr 18

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.