Ga naar inhoud

Tijdelijke grafische kaart


Aanbevolen berichten

Beste,

Mijn grafische kaart is nu absoluut kapot.

Ik wil voor 1 a 2 maandjes een tijdelijke kopen tot ik mijn nieuwe heb.

En op youtube heb ik gezien dat er een is van rond de 40 euro en games zoals bf3 kan runnen op 30 fps (low).

Ik twijdel tussen deze 2:

ALTERNATE - HARDWARE - Grafische kaarten - PCIe kaarten ATI/AMD - XFX HD6450 (HD-645X-ZNH2)

OF:

SAPPHIRE TECHNOLOGY RADEON HD 6450 - 1 GB GDDR3 - PCI-EXPRESS 2.1 (11190-02-20G) test prijsvergelijking prijs vegelijken SAPPHIRE TECHNOLOGY RADEON HD 6450 - 1 GB GDDR3 - PCI-EXPRESS 2.1 (11190-02-20G) - België

Welke is volgens jullie het beste?

En ik heb een medion pc (MEDION AKOYA E3310 D)dus weet niet ofdat ie er in past (van formaat) en ofdat die geschikt is voor mijn gpu slot?

Snapshot van me pc zoals ie nu is:

http://speccy.piriform.com/results/qPh5B8s2nwwMuds64dwyz8L

aangepast door tim521
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je probleem met die strepen zal dan inderdaad hoogstwaarschijnlijk opgelost zijn.

Die MSI (of die twee andere kaarten) zou ik niet overklokken, omdat je er waarschijnlijk niets van gaat merken, en omdat de koeling niet voldoende is, zeker niet in een Medion-behuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar de videokaart zal ook passen in je Medion hoor. Overklokken zou ik afraden in deze situatie, deze kaart is trouwens erg slecht overklokbaar, je moet enkele omweggetjes gebruiken om die kaart te overklokken. De koeling zal niet voldoende zijn en je zal geen waarneembaar verschil merken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt ook van je schermresolutie af. Als je de details en instellingen relatief laag zet, zal het "speelbaar" zijn, maar verwacht absoluut geen wonderen, voor een deftige gaming-videokaart volstaat deze MSI niet.

Installatie van een grafische kaart is vrij simpel. Als je de handleiding zeer strict volgt, is het absoluut niet moeilijk. Eventuele kabels van je huidige videokaart verwijderen, de schroef waaraan de videokaart vast zit losdraaien en daarna de kaart eruit trekken. De nieuwe steek je inhetzelfde slot, en daarna de handleiding raadplegen voor de installatie van drivers en dergelijke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.