Ga naar inhoud

Dasle

Lid
  • Items

    9.752
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door Dasle

  1. Welke schijfletter heeft deze bewuste externe harddisk in schijfbeheer. Is dit Schijf 1 met stationsletter H Of is het Schijf 4 zonder stationsletter?
  2. Hoi Gerwin2812, Het opnieuw installeren is niet gelijk nodig, waarschijnlijk heb je eerder de drivers voor je systeem niet gedownload en geinstalleerd. We kunnen proberen of het installeren van deze drivers je probleem misschien oplost. Download eerst deze Chipset Driver pak het bestand uit en in de map met uitgepakte bestanden dubbelklik je op infinst_autol.exe Als de driver succesvol geinstalleerd is kijk dan eens in apparaatbeheer en kijk dan bij welke apparaten een uitroepteken vermeld staat.
  3. Bedoel je dan berichten met een Word of Excel bestand als bijlage?
  4. Dat wil zeggen dat idd je grafische kaart niet herkend word door Windows. Download http://dl.dropbox.com/u/5422023/Driverpack Graka.rar en pak het bestand uit. Brand de uitgepakte map als data op een cd. Ga naar apparaatbeheer en rechtklik bij Overige apparaten op video-controller en kies Stuurprogramma bijwerken waarna je volgend venster krijgt Hier word er gevraagd of er verbinding mag gemaakt worden met Windows Update. Vink Nee, nu niet aan en klik op Volgende Zorg dat je de cd met Driverpack Graka in je CD/DVD-rom hebt zitten. De software automatisch installeren (aanbevolen) staat standaard aangevinkt. Klik op Volgende en Windows gaat nu op de cd opzoek naar een geschikte driver.
  5. Zijn het zelf gebrande cd's die je wil afspelen? Hebben deze cd's eerder wel probleemloos afgespeeld?
  6. Als je in apparaatbeheer kijkt staat er dan een uitroepteken bij Beeldschermadapters, ook mochten er ergens anders uitroeptekens staan vermeld dit dan even.
  7. Nu zijn we nog geen stap verder, hoe oud is de betreffende pc?
  8. Dan is er blijkbaar iets verkeerd gegaan, maar dan gaan we morgen weer verder. Groetjes Dasle
  9. Je afbeelding heb je succesvol geplaatst In apparaatbeheer is zover ik kan beoordelen niets vreemds aan de hand. Welke stations zijn dan verdwenen? Start eventueel je pc eens opnieuw op.
  10. Als de afbeelding van je apparaatbeheer is opgeslagen op je pc doe je het volgende. Als je een nieuw bericht maakt klik je op het icoontje wat ik rood omlijnd heb om een afbeelding in te voegen, dan verschijnt het volgende venster. Als je een afbeelding vanaf je pc wilt uploaden kies je het tabblad From Computer. Met de knop Bladeren navigeer je naar waar de afbeelding op je pc staat. Selecteer de afbeelding en klik op Openen. Nu klik je op Bestand(en) uploaden en je gekozen afbeelding komt in het bericht te staan. Mocht je er niet uit komen dan laat je het maar weten. We hebben het allemaal een keer moeten leren ;-)
  11. Maar een upgrade of schone installatie zijn 2 verschillende dingen. Heb je Windows 7 vanaf DVD gestart om deze te installeren zoals in deze (Klik) handleiding is uitgelegd? Heb je toen voor een Upgrade gekozen of voor een Aangepaste installatie tijdens het installeren van Windows 7 dit vind je onder stap 2 in de handleiding.
  12. Kun je eens een screenshot van apparaatbeheer maken en posten in je volgende bericht. Hoe een screenshot maken in Windows 7 lees je (Klik) hier
  13. nee geen missing maar ik denk ooit hardop ;-)
  14. Dus beide zowel de pc alsook de laptop gebruiken Windows 7 Ga eens naar apparaatbeheer en ga naar het usb apparaat welke je externe hd is en je de foutmelding krijgt "Initio Combo Device Class" Rechtsklik op dit apparaat en kies Installatie ongedaan maken, je zal een waarschuwing krijgen dat je het apparaat van het systeem zal verwijderen. Klik hier op OK Als je een aan/uit knop ter beschikking hebt op de externe harde schijf, schakel dan je schijf uit met deze knop. Mocht je geen aan/uit knop hebben haal dan de stroomadapter uit het stopcontact. De usb-kabel moet je ingeplugd laten!! Wacht enkele seconden (10 tal) en steek de stroomadapter terug in het stopcontact, normaal zal Windows nu een nieuw usb apparaat zien en de benodigde driver opnieuw installeren. Lost dit je probleem op?
  15. Dus de pc of laptop waar de problemen zich voordoen met de externe schijf gebruik je Windows 7 Welk besturingssysteem gebruik je op de pc of laptop waarmee je geen problemen hebt?
  16. Hoi Gerwin2812, Je hebt dus een upgrade van Windows Vista naar Windows 7 gedaan. Welke drivers heb je allemaal voor je systeem geinstalleerd na de upgrade? Bedoel dan drivers voor je laptop zoals chipset drivers, grafische drivers, drivers voor je touchpad enz.....
  17. Hoeveel Crossfire bridges gebruik je, mocht je ze beide gebruiken verwijder er dan eens één en laat deze bij het I/O shield zitten.
  18. Ik kan er wel van uitgaan dat op je nieuwe pc Windows 7 geinstalleerd is ;-) Rechtsklik op Computer en kies Beheren en klik vervolgens op Schijfbeheer waarna je volgend scherm krijgt. Rechtsklik op je C partitie en kies Volume verkleinen en er wordt gecontroleerd hoeveel het volume kan verkleint worden Als de controle voltooid is gaan we verder in volgend venster Hier kan je aangeven hoeveel je het volume wil verkleinen, als alles naar wens is ingesteld druk je op Verkleinen Als het proces voltooid is word de vrij gekomen ruimte weergegeven als volgt Rechtsklik op de Niet-toegewezen ruimte waarna je een nieuw volume kunt maken en schijfletter kunt toewijzen.
  19. Dan is het misschien de klok die op één of andere manier verantwoordelijk is voor het hoge cpu gebruik?
  20. Heb eens gegoogeld op GTA IV Crossfire problem, en blijkbaar komt dit heel erg veel voor met ATI kaarten in Crossfire. Heb je met een enkele kaart dezelfde problemen? Heb je nieuwste patches voor GTA IV geinstalleerd en welke versie van ATI driver gebruik je momenteel?
  21. Dat is een heel leuk tooltje wat je daar gemaakt hebt, en kan het maken van zulke software alleen maar toejuichen Hier werkt alles probleemloos enkel het hoge cpu gebruik viel me gelijk op en is al eerder vermeld. Verder vind ik het knap gedaan ;-)
  22. Gaat het om een merk-pc van Acer,Dell of HP?
  23. Controleer de lipjes in het voetje waar de batterij zit of deze goed contact maken of niet verbogen zijn.
  24. Heb je de batterij vervangen door een nieuwe, of heb je een andere geprobeerd? Heb je de wijzigingen die je hebt aangebracht in de BIOS opgeslagen?
  25. Kijk eens of het via deze link wel wil lukken?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.