Ga naar inhoud

Dasle

Lid
  • Items

    9.752
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door Dasle

  1. Als je in je BIOS gaat staan dan de instellingen nog als voorheen, staat bv. de datum en tijd nog goed. Vreemd dat je geen biep geluiden krijgt Kreeg je voorheen bij het opstarten van de pc wel een biep toon?
  2. Brand het groene ledje op het moederbord nog, kun je visueel vaststellen of er bolle condensatoren op het moederbord staan? Een brandlucht is nooit goed als deze van je voeding vandaan komt, als er een te hoge spanning via de voeding op je pc componenten komt te staan kan dit je moederbord onherstelbaar beschadigen.
  3. Dasle

    Moppen tappen

    Zo zie je maar dat technologie ook niet alles is
  4. Verwijder het stuurprogramma via Apparaatbeheer, rechtklik op de CIR Transciever en kies Installatie ongedaan maken Start opnieuw op en keer terug naar apparaatbeheer. Rechtsklik op CIR Transciever en kies Stuurprogramma's bijwerken, in het venster wat hierop opent kies je Op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken Met de knop Bladeren navigeer je naar de uitgepakte map die je eerder hebt gedownload en selecteer deze, klik op OK en vervolgens op Volgende, Windows 7 gaat nu op zoek naar de geschikte drivers en zal deze zelf installeren. Lukt het nu wel?
  5. Het gebeurt wel vaker dat hardware niet werkt en niet in apparaatbeheer word weergegeven omdat de driver niet is geinstalleerd. De bluethooth driver is niet beschikbaar voor Windows 7, enkel voor Vista en Windows XP De applicatie voor de sneltoetsen kun je hier downloaden pak het bestand uit en in de uitgepakte map klik je op Setup.exe om het programmaatje te installeren. Heb een nog wat uitgebreidere handleiding gevonden voor je laptop. Als je in apparaatbeheer rechtsklikt op Winbond CIR transciever en kies Eigenschappen Word er een foutcode onder apparaastatus getoond? Het kan dat deze misschien stuk is.
  6. Maar deze snelkoppelingen zoals jij ze noemt , werken deze normaal of doen ze wat ze horen te doen? Heb hier een laptop en als ik daar op de sneltoets voor draadloos internet druk kan ik zowel internet als bluethooth in en uitschakelen. Moet alleen vaker drukken om de verschillende functies te activeren of uit te schakelen.
  7. Dat geeft niet ;-) Kan me wel voorstellen dat je ontzettend blij bent geweest dat je probleem zo ineens is opgelost. Dan wens ik je verder veel computerplezier, zonder problemen uiteraard.
  8. Ja van hard labeur word je echt wel moe, als je uitgerust en fit bent en je bent er mee bezig geweest laat je het maat weten, geen probleem.
  9. Hier is een (Klik)handleiding voor je Acer 7730G. Op blz 6 vind je een afbeelding van je laptop en op deze afbeelding aan de linkerkant bij n° 5 zie je een aantal toetsen staan een 5 tal onder mekaar. Als je op deze toetsen drukt kun je dan bepaalde dingen uit en in schakelen of gebeurt er verder iets?
  10. Kreeg je bij het installeren van deze driver een foutmelding, of een melding dat er geen compatibele hardware werd gevonden. De mogelijkheid bestaat dat je deze functie door een drukknop of Fn + een funtie toets kunt aan en uit zetten. Zal eens kijken of ik een duidelijke handleiding van je laptop kan vinden.
  11. Oké dennis schraa, laat maar weten wat het oplevert. ;-)
  12. Dat zijn zeker opties die te overwegen zijn. Maar heb toch nog een paar vragen aan popol57. De fix-it uit bericht 38(Klik) heb je deze uitgevoerd met wat jij noemt usb ding of usb-hub? Mocht dat zo zijn probeer dan eens zonder usb-hub en eventueel een andere usb-kabel. Werken andere usb-apparaten wel goed via deze usb-hub of rechtstreeks in dezelfde usb-poort aan de achterkant van je pc? Blijkbaar heb je reeds een back-up van deze schijf op een andere staan.
  13. Ja de temperatuur zit wel aan de hoge kant, Kijk eens in taakbeheer bij het tabblad Prestaties naar de belasting van je processor. Als je processor langere tijd niets aan het doen is is deze temperatuur echt wel hoog.
  14. Prima, de installatie van de chipset driver is blijkbaar goed verlopen. Dan gaan we eerst de CIR driver installeren. Download de Winbond CIR Driver. Pak ook dit bestand uit en in de map met uitgepakte bestanden dubbelklik je op setup.exe Als de installatie goed verlopen is moet het uitroepteken in apparaatbeheer bij "Winbond CIR Transciever" weg zijn. Als er gevraagd word je pc opnieuw op te starten dan sta dit toe.
  15. We geven het nog niet op, dan horen we het morgen wel weer en we blijven zoeken ;-)
  16. 1. Download HijackThis. Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer". Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren". Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. 2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog". Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets. Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets. Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis. Dit (KLIK) filmpje kan je helpen om een hijackthis logje te plaatsen. 3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.
  17. Ik vermoed dat MSI standaard RAID setup enabled heeft in de BIOS. De RAID setup probeert bij het starten eerst de eventuele harde schijven die deel zouden kunnen uitmaken van de RAID te initialiseren, en als er geen RAID gevonden word gaat het opstarten pas verder. Dit kun je uitschakelen in de BIOS als je van RAID geen gebruik maakt.
  18. Heb je Problemen vaststellen en reparaties toepassen (aanbevolen) geselecteerd voor het scannen?
  19. Een oudere driver kan helpen maar beloven kan ik het niet Het hangt vaak af van de drivers maar kan ook wel eens met de andere hardware in je pc te maken hebben. zal alvast eens opzoek gaan naar dat forum en of er nog recente aangepaste driver voorhanden zijn. Het bericht van bergkid in bericht 2 klopt. Windows kan voor bepaalde apparaten geheugen reserveren waardoor je blijkbaar ziet dat er maar 3 GB voorhanden is. Dit kan met PCI apparaten en blijkbaar ook met PCIe, opnieuw installeren kan dat probleem misschien niet oplossen.
  20. Ja maar het rare is toch dat het op je laptop wel werkt Op de site van Microsoft staat er een Fit-it, misschien dat deze je probleem kan verhelpen. (Klik)http://support.microsoft.com/mats/hardware_device_problems/nl Klik op Uitvoeren, download het bestand en na het downloaden voer je het uit. Ben benieuwd?
  21. Dit is een cardreader (klik) 4Launch Shop Hier in kun je verschillende geheugenkaartjes insteken waarna je deze op je pc uit uitlezen. Heb je de externe schijf steeds in de zelfde usb-poort ingestoken, mocht dat zo zijn probeer dan eens een andere usb-poort eventueel aan de achterkant van je pc
  22. Heb de recenste even gedownload bij AMD/ATI en degene die jij gebruikt is de meest recenste DriverVer=05/24/2011, 8.861.0.0000 Heb je al eens een oudere driver geinstalleerd gehad? Probeer eens een oudere driver en kijk of dit je probleem oplost? Zal eens voor je kijken of een forum waar ik vroeger wel eens kwam nog bestaat. Hier deden ze officiële drivers aanpassen voor bepaalde grafische kaarten die met de originele drivers problemen hadden.
  23. Heb je niet toevallig een cardreader in deze pc zitten?
  24. Nee die hoef je niet op de laptop te zetten daar deze schijf daar een andere stationsletter heeft. De vorige afbeeldingen van je schijfbeheer heb je gemaakt met de externe schijf ingeplugd. Verwijder de externe schijf eens en ga dan terug naar schijfbeheer, welke schijf is er dan weg?
  25. Waarschijnlijk gebruik je de recentste driver voor je grafische kaarten, welke driver versie is dit precies. Rechtsklik in apparaatbeheer op je beeldscherm adapter en kies Eigenschappen Op het tabblad Stuurprogramma word de juiste versie vermeld.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.