-
Items
9.752 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
Inhoudstype
Profielen
Forums
Store
Alles dat geplaatst werd door Dasle
-
Pc start niet meer na onderhoudsbeurt.
Dasle reageerde op sambalii's topic in Archief Hardware algemeen
Hoi sambalii, Mooi om te horen dat je pc het weer doet Mocht je probleem hiermee zijn opgelost mag je dit topic als zodanig markeren door op de knop te klikken. -
Hoi Keppetje, Hoe staat het in de tussen tijd met je probleem, heb je het kunnen oplossen?
-
Problemen bij het opstarten krijg ik gecrasht beeld
Dasle reageerde op babonjam's topic in Archief Windows Algemeen
Hoi babonjam, Hoe staat het met de problemen? Mocht je probleem opgelost zijn en verder geen vragen meer hebben, mag je dit topic als opgelost markeren door op + Markeer als OPGELOST knop te klikken. -
De AGP kaarten worden idd zeldzaam, en de keuze is beperkt. Onder de volgende links vind je er nog een paar terug.. ALTERNATE - HARDWARE - Grafische kaarten - AGP kaarten 4Launch Shop ATI 4Launch Shop Nvidia
-
De Link is bericht 1 is aangepast, bedankt voor het melden Asus
-
Achter op de pc zit een sticker met type, s/n nummer en daar zou tevens een Art-Nr: ??????? moeten staan. Kun je dit even vermelden in je volgende bericht?
-
Als een expert (kape of kweezie wabbit) online komt zal deze je logje analyseren en je verdere instructies geven.
-
Hoi Dyllys, Het eerste wat in me opkomt is dat je videokaart eerder een budgetkaart is en niet echt een gamerkaart. Op de volgende site >> (Klik)Can You Run It kies je in het dropdown menu GTA IV, druk dan op de knop Can You Run It en je zult een ActiveX component moeten toestaan waarna je pc geanalyseerd word en je te zien krijgt of je pc voldoet aan de eisen voor het spel te kunnen spelen.
-
hoe zet je een besturingssysteem op lege pc ?
Dasle reageerde op aussie's topic in Archief Windows Algemeen
Ja dat had ik reeds vermeld op de vorige pagina 6 (Klik)bericht 60. Hoewel er een goede ondersteuning is voor diverse hardware is het steeds een gok. Op deze (Klik)site kun je zien of er eventueel drivers voorhanden zijn voor de verschillende adapters voor Linux. Mocht je kiezen om terug te gaan naar Windows en je zou een installatie DVD willen kopen dan zou ik persoonlijk gelijk Windows 7 kopen. Maar al zou je over zou gaan om een Windows installatie DVD aan te schaffen dan nog zul je moeten zorgen voor een pci of usb-adapter om te kunnen verbinden met je draadloos netwerk. Want zolang je die niet hebt loopt je in Windows tegen het zelfde probleem aan, namelijk geen internetverbinding.- 63 antwoorden
-
- aanzetten
- afgeschreven
-
(en 8 meer)
Getagd met:
-
bureaublad iconen wit vierkant te zien met gekleurde bollet
Dasle reageerde op videofan's topic in Archief Windows Algemeen
We zullen eerst eens nagaan of malware of virussen de oorzaak zijn van je probleem. 1. Download HijackThis. Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer". Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren". Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. 2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog". Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets. Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets. Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis. Dit (KLIK) filmpje kan je helpen om een hijackthis logje te plaatsen. 3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.- 16 antwoorden
-
- bureaublad
- forum
- (en 7 meer)
-
Selecteer eens de rood omlijnde driver, klik op Volgende en kijk eens of je nog freezes hebt. Je pc zal waarschijnlijk moeten herstarten om de wijzigingen te kunnen doorvoeren
-
Hoi computeboy, Als je vraag hiermee beantwoordt is mag je dit topic als opgelost markeren.
-
Een standaardaccount heeft natuurlijk minder rechten op het systeem dan een administrator. Zo kan een standaard gebruiker geen software of instellingen wijzigen die ook voor andere gebruikers van toepassing zijn. Als je het spel opstart als standaard gebruiker word er dan niet gevraagd om een administrator wachtwoord, zodat je het spel alsnog kunt opstarten? Meer info over de diverse accounts vind je hier >> Wat is een standaardgebruikersaccount? De link is wel voor Vista bedoelt maar in grote lijnen is dit voor Windows 7 het zelfde.
-
Deze nieuwste ATI Radeon drivers, heb je die bij AMD/ATI gedownload? Kun je de standaard Microsoft driver terug zetten? Als je in apparaatbeheer rechtsklikt op je beeldschermadapter en kies Stuurprogramma's bijwerken, vervolgens in het venster wat verschijnt kies je Op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken. In het venster wat dan word getoond kies je Dan krijg je uiteindelijk volgend venster Welke staan bij jou hier vermeld?
-
hoe zet je een besturingssysteem op lege pc ?
Dasle reageerde op aussie's topic in Archief Windows Algemeen
Houd ons maar op de hoogte van hoe het loopt ;-)- 63 antwoorden
-
- aanzetten
- afgeschreven
-
(en 8 meer)
Getagd met:
-
hoe zet je een besturingssysteem op lege pc ?
Dasle reageerde op aussie's topic in Archief Windows Algemeen
Deze adapter is zeker gelijkwaardig aan de eerder vermelde adapter, maar de benodigde driver moet voorhanden of beschikbaar zijn voor of in Linux. Op deze website kun je de diverse adapters nakijken of ze ondersteund worden in Linux >> Linux wireless LAN support http://linux-wless.passys.nl Je kun per merk en soort zoeken of je kunt onderaan kiezen om de hele lijst te bekijken. Wanneer de lijst voor het laatst is bijgewerkt of geüpdate kan ik niet zo onmiddellijk terug vinden. Of een usb-adapter beter of slechter werkt dan een inbouw is op voorhand moeilijk te zeggen. De één heeft goede ervaringen met een usb-adapter en een ander heeft betere ervaringen met een inbouw. Hoe je eigen netwerk eruit ziet is ook belangrijk, en de gebruikte chip is vaak belangrijk.- 63 antwoorden
-
- aanzetten
- afgeschreven
-
(en 8 meer)
Getagd met:
-
Heb een mooie en verstaanbare uitleg voor je gevonden op TRIM - Computer!Totaal.nl Vaak worden deze problemen veroorzaakt door de chipset driver die geen ondersteuning bied voor de TRIM-functie. Terug keren naar de standaard Microsoft drivers verhelpt dit meestal, weet je nog welke driver versie je van de Gigabyte website gebruikt hebt?
-
Zou je het juiste type en modelnummer kunnen geven? Bij mij zie je WDC WD2502ABYS
-
Sorry, maar dit topic was ik uit het oog verloren Ben je enige gebruiker op deze pc en heb je geen wachtwoord ingesteld? Ga naar Start/Uitvoeren en typ in het uitvoervenster control userpasswords2 en druk op enter. Je krijgt dan volgend venster. Haal het vinkje weg bij Bevestig met Toepassen en OK
-
i7 2600 sandy bridge tergend traag ! ferm overschat vind ik
Dasle reageerde op akiratakasaki's topic in Archief Hardware algemeen
idd bij grotere schijven zie je vaak dat deze draaien op 5400rpm of een variabel toerental. Dit kan zeker een erg vertragende factor zijn in een snel syteem. -
Ja het probleem zit soms in de chipset drivers, problemen met Nvidia drivers zijn bekend enz.... Vaak is de oorzaak niet zo makkelijk te achterhalen. Heb je al kunnen nakijken of de TRIM functie werkt? Wacht hier nog even mee
-
Een logje van Speccy is niet direct nodig, maar je kan als je Speccy opstart dit wel controleren. Hier een screenshot van mijn eigen HD waar S.M.A.R.T word uitgelezen en je de temperatuur van de schijf kunt aflezen. Als jij Speccy start zie je dit dan ook onder je HD?
-
Word S.M.A.R.T wel uitgelezen en weergegeven in Speccy?
-
Hebben zich deze problemen van het hangen van je systeem onmiddellijk voor gedaan bij het in gebruik nemen van je pc, of is dit geleidelijk aan begonnen? Hoe staat je SSD in je BIOS als IDE, AHCI of anders ingesteld? Hoe groot is je SSD en hoeveel van je SSD is in gebruik? Is je TRIM funtie werkend? Met CrystalDiskInfo kan je dit eventueel nakijken. Daar het wel vaker voorkomt met deze SSD's dat je systeem kan vast hangen of stotteren probeer ik zo verschillende onderdelen uit te sluiten. Mocht bovenstaande niets oplossen zou ik volgende proberen. Om hier heel zeker over te zijn zou ik zelf op een andere harddisk ruimte vrij maken en nadat ik de SSD afgekoppeld heb van het systeem op de vrij gemaakte ruimte Windows 7 installeren om te zien of de problemen zich dan nog voor doen.
-
hoe zet je een besturingssysteem op lege pc ?
Dasle reageerde op aussie's topic in Archief Windows Algemeen
Dit apparaat heeft een theoretische snelheid van 54 Mbps. Dan zal je bij de aankoop moeten kijken dat het apparaat 802.11g 54 Mbps minimaal ondersteunt. Je kan wel altijd kiezen om er een te nemen die een hogere snelheid ook ondersteunt, daar ben je in de toekomst misschien beter mee.- 63 antwoorden
-
- aanzetten
- afgeschreven
-
(en 8 meer)
Getagd met:
OVER ONS
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!
