-
Items
845 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
Inhoudstype
Profielen
Forums
Store
Alles dat geplaatst werd door mercury2001
-
plug-in camerabewaking H.264
mercury2001 reageerde op mercury2001's topic in Archief Internet & Netwerk
inderdaad Passer, de vraag werd reeds een 2-tal weken gesteld, maar heden nog geen antwoord. Gisteren heb ik mijn dealer gevraagd om nog eens aan te dringen, afwachten dus .... Ik weet nog dat las ik de eerste maal gebruik maakte van die website , er een programma moest geinstalleerd worden om de H.264 zichtbaar te maken, stond voordien ook in Mpeg; het programma installeerde zich zelf via een pop-up, moest enkel 'toelating' geven -
plug-in camerabewaking H.264
mercury2001 reageerde op mercury2001's topic in Archief Internet & Netwerk
hallo, ik vind daar geen Video Viewer, staat niet in de lijst -
plug-in camerabewaking H.264
mercury2001 reageerde op mercury2001's topic in Archief Internet & Netwerk
is een analoge set van Velleman, ongeveer van 2012; DVR4H3 zie technische gegevens Dvr handleiding NL.pdf -
plug-in camerabewaking H.264
mercury2001 reageerde op mercury2001's topic in Archief Internet & Netwerk
Hallo, @Passer: idd, altijd activeren staat bij beiden aan, heb beiden nu op 'automatische updates toestaan' op AAN gezet, krijg nu een FORBIDDEN website @nokiaproxbedankt voor de aandacht, ik wacht dus nog even af, misschien volgen er meer tips, allen al bedankt hé -
Hallo, een probleempje: mijn oude camerabewaking werkt perfect onder IE11, nu dat deze browser geen ondersteuning meer zal bieden, zou ik die camerabewaking willen gebruiken op mijn standaard browser Firefox. Dit lukt dus niet, blijkbaar heb ik een andere plug-in nodig om de beelden zichtbaar te maken. In bijlage de opties voor videoweergave in IE11 en FF. Met Quicktime en VLC lukt het niet om beelden te zien, ik zou blijkbaar nood hebben aan die 'H.264' om dit te kunnen oplossen. Mvg, Alain
-
bedankt Passer, ik heb een interne back-up schijf (H) wekelijks wordt op dinsdagmorgen via Cobian een back up gemaakt, maar zal zeker ook de rescue disk aanmaken, bedankt !
-
Hallo, allen van harte bedankt, ik probeer er de komende dagen een paar uit. ik heb nu Easeus Back Uo geinstalleerd, straks laat ik deze eens lopen, mvg, Alain
-
bedankt voor de tip ! mvg, Alain
-
zeer traag opstarten Firefox na update
mercury2001 reageerde op mercury2001's topic in Archief Internet & Netwerk
hallo , ja hoor, bedankt voor de aandacht, mvg, Alain -
zeer traag opstarten Firefox na update
mercury2001 reageerde op mercury2001's topic in Archief Internet & Netwerk
ok -
terugzetten van files geen probleem, maar het 'systeem'?
-
ik weet niet of ik met Cobian een 'volledige' back up kan uitvoeren en dan terugzetten
-
zeer traag opstarten Firefox na update
mercury2001 reageerde op mercury2001's topic in Archief Internet & Netwerk
denk, maar ben het niet zeker, dat het telkens kwam na een update van FF. Nog niet geprobeerd om FF in veilige modus op te starten, zal dat deze avond eens proberen -
oké, systeembackup zal dan wel een oplossing zijn, hoe doe ik dit? Via een progje? De link in je vorig bericht werd door mij aangebracht,
-
zeer traag opstarten Firefox na update
mercury2001 reageerde op mercury2001's topic in Archief Internet & Netwerk
ja, volledig er af en opnieuw geinstalleerd, is een paar dagen goed gebleven, directe opstart, tot FF weer begon te kwakkelen bij opstart pc; Edge, Outlook starten onmiddelijk op, FF loopt eerst vast, wit scherm om dan na een 5-10 minuten op te starten, mvg, Alain -
hallo Passer, beide problemen blijven, zeer traag (soms) opstarten van FF en dat systeemherstel, nog steeds de foutmelding
-
@Passer register werd na verwijdering opgekuist met Ccleaner, Dat doe ik praktisch altijd bij het verwijderen met progs ofwel gebruik ik Revo uninstaller @Passerr en @p38cyq : ik synchroniseer mijn agenda via Outlook ook met mijn iPhone; zit er geen gevaar in dat ik dan alles kwijt speel op mijn iPhone? mvg, Alain
-
Hallo Passer, 1. Iclouddrive heb ik verwijderd naar de prullenbak (delete) en dan de prullenbak leeggemaakt, pc herstart. 2. ik zag toen enkele heel recente herstelpunten, deze van 3 dagen; herstel naar een van deze leverde hetzelfde resultaat op 3: systeembackup , zie de bijlage van de files en harde schijven, via Cobian backup Toch eigenaardig van de Desktop en Bureaublad, deze komen er 2x in voor, zie de 2de bijlage mvg, Alain
-
-
allen bedankt, morgen meer feedback, uitproberen nieuw herstelpunt!
OVER ONS
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!
