Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. inderdaad Passer, de vraag werd reeds een 2-tal weken gesteld, maar heden nog geen antwoord. Gisteren heb ik mijn dealer gevraagd om nog eens aan te dringen, afwachten dus .... Ik weet nog dat las ik de eerste maal gebruik maakte van die website , er een programma moest geinstalleerd worden om de H.264 zichtbaar te maken, stond voordien ook in Mpeg; het programma installeerde zich zelf via een pop-up, moest enkel 'toelating' geven
  2. hallo, ik vind daar geen Video Viewer, staat niet in de lijst
  3. is een analoge set van Velleman, ongeveer van 2012; DVR4H3 zie technische gegevens Dvr handleiding NL.pdf
  4. Hallo, @Passer: idd, altijd activeren staat bij beiden aan, heb beiden nu op 'automatische updates toestaan' op AAN gezet, krijg nu een FORBIDDEN website @nokiaproxbedankt voor de aandacht, ik wacht dus nog even af, misschien volgen er meer tips, allen al bedankt hé
  5. Hallo, een probleempje: mijn oude camerabewaking werkt perfect onder IE11, nu dat deze browser geen ondersteuning meer zal bieden, zou ik die camerabewaking willen gebruiken op mijn standaard browser Firefox. Dit lukt dus niet, blijkbaar heb ik een andere plug-in nodig om de beelden zichtbaar te maken. In bijlage de opties voor videoweergave in IE11 en FF. Met Quicktime en VLC lukt het niet om beelden te zien, ik zou blijkbaar nood hebben aan die 'H.264' om dit te kunnen oplossen. Mvg, Alain
  6. bedankt Passer, ik heb een interne back-up schijf (H) wekelijks wordt op dinsdagmorgen via Cobian een back up gemaakt, maar zal zeker ook de rescue disk aanmaken, bedankt !
  7. Hallo, allen van harte bedankt, ik probeer er de komende dagen een paar uit. ik heb nu Easeus Back Uo geinstalleerd, straks laat ik deze eens lopen, mvg, Alain
  8. bedankt voor de tip ! mvg, Alain
  9. hallo , ja hoor, bedankt voor de aandacht, mvg, Alain
  10. terugzetten van files geen probleem, maar het 'systeem'?
  11. ik weet niet of ik met Cobian een 'volledige' back up kan uitvoeren en dan terugzetten
  12. denk, maar ben het niet zeker, dat het telkens kwam na een update van FF. Nog niet geprobeerd om FF in veilige modus op te starten, zal dat deze avond eens proberen
  13. oké, systeembackup zal dan wel een oplossing zijn, hoe doe ik dit? Via een progje? De link in je vorig bericht werd door mij aangebracht,
  14. ja, volledig er af en opnieuw geinstalleerd, is een paar dagen goed gebleven, directe opstart, tot FF weer begon te kwakkelen bij opstart pc; Edge, Outlook starten onmiddelijk op, FF loopt eerst vast, wit scherm om dan na een 5-10 minuten op te starten, mvg, Alain
  15. hallo Passer, beide problemen blijven, zeer traag (soms) opstarten van FF en dat systeemherstel, nog steeds de foutmelding
  16. @Passer register werd na verwijdering opgekuist met Ccleaner, Dat doe ik praktisch altijd bij het verwijderen met progs ofwel gebruik ik Revo uninstaller @Passerr en @p38cyq : ik synchroniseer mijn agenda via Outlook ook met mijn iPhone; zit er geen gevaar in dat ik dan alles kwijt speel op mijn iPhone? mvg, Alain
  17. Hallo Passer, 1. Iclouddrive heb ik verwijderd naar de prullenbak (delete) en dan de prullenbak leeggemaakt, pc herstart. 2. ik zag toen enkele heel recente herstelpunten, deze van 3 dagen; herstel naar een van deze leverde hetzelfde resultaat op 3: systeembackup , zie de bijlage van de files en harde schijven, via Cobian backup Toch eigenaardig van de Desktop en Bureaublad, deze komen er 2x in voor, zie de 2de bijlage mvg, Alain
  18. Hallo, helaas...... weer geen systeemherstel kunnen uitvoeren, zie de bijlage, mvg, Alain
  19. allen bedankt, morgen meer feedback, uitproberen nieuw herstelpunt!
  20. allen bedankt, morgen meer feedback, uitproberen nieuw herstelpunt!
  21. hallo Maxstar, zie bijlagen sc qc VSS >> "%USERPROFILE%\Desktop\servicecheck.txt" servicecheck.txt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.