-
Items
845 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
Inhoudstype
Profielen
Forums
Store
Alles dat geplaatst werd door mercury2001
-
Hallo Droske,Eid zo ingesteld, herstart van FF, ( later nog eens herstart van de PC), kaartlezer verbonden, pop-up venster om de soft te downloaden/installeren, zie bijlage, zit weer in een loop om telkenmale die soft (digipass-nativebridge-installer) te installeren met dan de foutmelding/vraag naar reparatie ... mvg, Alain
-
denk het wel, maandelijkse scan/controle, ook via Norton , is al een heel lang aanslepend probleem, ik krijg zo het vermoeden dat het iets zou te maken hebben met de usb connectie. Kaartlezer werd al vervangen, evenals het snoer. Sons vind de pc gewoon de connectie niet wanneer ik de kaartlezer aansluit, andere keren vraagt het programma om het opnieuw te installeren, meestal zonder resultaat of als het lukt dan maar voor een enkele keer. Heb nu al een paar maand een nieuwe pc, hetzelfde euvel doet zich ook weer voor.
-
plug-in camerabewaking H.264
mercury2001 reageerde op mercury2001's topic in Archief Internet & Netwerk
-
plug-in camerabewaking H.264
mercury2001 reageerde op mercury2001's topic in Archief Internet & Netwerk
nee, lukt niet , moet een add-on worden in FF, heb die codec geinstalleerd, kreeg er Avast en opera bij.... had ik niet nodig, heb deze weer mogen verxwijderen -
plug-in camerabewaking H.264
mercury2001 reageerde op mercury2001's topic in Archief Internet & Netwerk
idd, werkt, maar zonder de PTZ en terugkijk functies (naar eventuele alarmen), daarvoor is die H.264 nodig , die niet ondersteund wordt door FF en binnenkort ook niet meer door IE11 -
plug-in camerabewaking H.264
mercury2001 reageerde op mercury2001's topic in Archief Internet & Netwerk
hallo, geen updates meer van mijn DVR.... te oud waarschijnlijk? Via VLC of videoplayer kan ik de functies PTZ en terugkijken niet gebruiken, ik heb wel beeld op alle kanalen. Kan dus niet anders dan met IE11 te blijven werken, toch bedankt voor de aandacht hé, mvg, Alain -
plug-in camerabewaking H.264
mercury2001 reageerde op mercury2001's topic in Archief Internet & Netwerk
-
plug-in camerabewaking H.264
mercury2001 reageerde op mercury2001's topic in Archief Internet & Netwerk
Hallo, ik heb perfect verbinding, PTZ functies en terugkijk perfect, beeld van op mijn laptop met IE11 , zie bijlage, in IE11 zie ik de beelden met H.264 , in FF en Edge is er enkel M-jpeg, Quicktime en VLC, geen beelden, zie bovenaan links in de bijlage bij FORMAT -
plug-in camerabewaking H.264
mercury2001 reageerde op mercury2001's topic in Archief Internet & Netwerk
@stegisoft bedankt voor de aandacht, de software had ik al geinstalleerd, dit zonder oplossing, AVEZUM.ddns.eagleeyes.tw:8080 geplakt in FF, krijg een foutmelding, zie bijlage, de plug-in VLC werkt niet, idem voor Quicktime, mvg, Alain -
ook bedankt hé !
-
ken je die website? Dagelijks nieuwe gratis progjes, zowel voor windows als iphone
-
@Passer systeemherstel werkt weer!!!! Ik van de website https://nl.giveawayoftheday.com/ gisteren een progje BOOTRACER gedownload om PC van mijn echtgenote te versnellen, werkt perfect; dit nadien op mijn pc ook uitgevoerd, systeemherstel nadien getest en werkt weer! Dit ter info, mvg, Alain
-
plug-in camerabewaking H.264
mercury2001 reageerde op mercury2001's topic in Archief Internet & Netwerk
oké, maar die codec, k-lite- heb ik al, deze gebruik ik om opgeslagen beelden van de cams te bekijken op mijn pc of usb sticks, sorry, had dit moeten vermelden, uit het oog verloren -
plug-in camerabewaking H.264
mercury2001 reageerde op mercury2001's topic in Archief Internet & Netwerk
oké -
plug-in camerabewaking H.264
mercury2001 reageerde op mercury2001's topic in Archief Internet & Netwerk
Inderdaad ¨Passer blijven ademen hé! Welke codecs bedoel je eigenlijk? BIj de vroegere installatie op IE11 was er geen mogelijkheid op die codec op te slaan, werd gewoon uitgevoerd.... @nokiaproxik kan perfect de beelden zien via internet op mijn iPhone, op mijn laptop (Windows10) op IE11, maar op de vaste pc en op de laptop NIET onder FF Met de Viewer lukt het bekijken van de beelden, maar er is geen PTZ controle mogelijk
OVER ONS
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!
