Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. Hallo, weer een probleem met de nieuwe update van Firefox, namelijk het zeer traag opstarten van de browser.... Nog een aanslepend probleem, namelijk het inloggen via Eid met smartcard, werkt dus totaal NIET, wanneer ik dan overschakel naar Edge is er geen probleem, iemand dezelfde problemen? Alvast bedankt, mvg, Alain
  2. hallo porrelaar, perfect, is gelukt, ik was van mening dat alles nu(sedert de nieuwe update) via de app Gezondheid moest gaan.... bedankt hé , mvg, Alain
  3. deze schermen krijg ik, dus door op de + te drukken,
  4. bedankt porrelaar, probleem is dat ik 'configureer' niet meer zie staan, wel in de plaats 'WIJZIG' mvg,
  5. hallo, ik wil gebruik maken van de wekkerfunctie, maar dit werkt niet meer zoals voorheen, waarschijnlijk via een ios update... Hoe kan ik opnieuw gebruik maken van de vroegere settings? Blijkbaar gaat dit nu enkel via de app Gezondheid en heeft te maken met 'mijn slaap'......, mvg, Alain
  6. hallo, iemand een oplossing? mvg, Alain
  7. hallo, een vraag: hoe kan ik mijn Outlook agenda laten opstarten in iCloud? Het betreffende vinkje bij iCloud agenda staat telkenmale uitgevinkt bij het opstarten, ook verschijnt er rechts een pagin-agenda met naam: 'naamloss', hoe verwijder ik die definitief? mvg, Alain
  8. nee, mijn idee, Firefox grondig verwijderen en opnieuw installeren, favorieten eerst naar Edge en dan opnieuw geimporteerd naar FF
  9. hallo Droske, ik heb mijn Firefox nu volledig verwijderd met Revo, opnieuw geinstalleerd, de EId soft opnieuw geinstalleerd, helaas, zelfde probleem, ook met een andere kaartlezer lukt het niet, mvg, Alain
  10. Hallo Droske, nee, lukt ook niet
  11. Hallo Droske, ja, die staat er , zie bijlage,
  12. denk het wel, gezien ik deze telkenmale opnieuw moet downloaden en installeren, ook Firefox is de laatste versie, het probleem deed zich ook al vroeger voor
  13. hallo, ja , inderdaad maar ook bvb het ziekenfonds, burgerprofiel, pensioen...
  14. Hallo, een blivend probleem met Firefox en een eID reader.. hopeloos, werkt dus heel slecht, soms helemaal niet. Bijna telkenmale word er gevraagd om de soft opnieuw te installeren, na installatie en herstarten PC werkt het soms, meestal niet. Het werkt wel op Edge of IE11 , daar helemaal geen probleem. Ik heb al diverse card reader en soft geinstalleerd en geprobeerd, echter zonder resultaat, iemand raad? mvg, Alain
  15. hallo, opgelost via Windows probleem oplosser, ook de inloggegevens en dito wachtwoorden terug ok, Pc al verscheidene keren heropgestart, blijft ok, hopelijk nu geen problemen meer na die laatste updateS van windows, bedankt voor het meedenken, mvg, Alain; topîc mag worden gesloten
  16. blijkbaar problemen met het internet nu; met sommige links, geen probleem, anderen krijgen geen verbinding met de server; heb een probleemoplosser gebruikt, maar na opstarten van de pc opnieuw hetzelfde probleem. Nog een bijkomend probleempje na die fameuze updates van Windows: wachtwoorden in Firefox en inlog gegevens worden niet meer onthouden ..... mvg, Alain
  17. hallo, nee, geen oplossing, veel websites worden niet meer gevonden, error verschijnt, mvg, Alaain
  18. opgelost via about:preferences#privacy, heb nu nog problemen dat sommige websites geblokkeerd worden, ook koppelingen via een link werken (soms) niet. Ik zal Firefox volledig verwijderen en opnieuw installeren, teveel probleempjes na die updates van Windows, mvg, Alain
  19. Hallo, toch nog een probleem ba de reset (aanbevolen door abbs): Fitrefox onhoudt nu geen enkel wachtwoord meer,
  20. Hallo, mag worden afgesloten, bedankt !
  21. hallo, is opgelost nu, via een vroeger topic, gewoon google gebruiken en de zoek instelling rechts onderaan op Belgie zetten, alles ok, bedankt, mvg, Alain
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.