Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. Hallo, eindelijk mijn gecrashte pc weer kunnen opstarten, format c, hielp niet, SSD schijf was beschadigd, na vervanging terug ok. Probleempje nu met mijn 2 gekoppelde schermen: monitor Bencq is mijn pc scherm, gekoppeld via overgangstukje naar HDMi aan mijn videokaart, (bureaublad1), de 2de videouitgang betreft ook een HDMi, dat zou mijn 2de scherm moeten zijn, een Samsung TV. Probleem nu: de Samsung krijgt nr 1 toegewezen, de Benq nr2. Ik krijg dit dus niet gewijzigd, de Benq moet 1 worden, Samsung TV 2 (bureaublad!) Hoe dit aan te passen? mvg, Alain
  2. hallo, kreeg 2 opties, Quick-repair en Online repair, de eerste gaf geen oplossing, online repair verwijdedre oa. de reeds bestaand taalpakketten, kreeg dan de optie om de nederlandstalige te downloaden, er werd nu een Ned versie geinstalleerd die werkt, So far, so good !
  3. Thanks, hoe doe ik dit 'herstel'? Via een progje?
  4. Hallo Droske, Porrelaar en anderen, heb toch besloten op mijn huidige pc te behouden, fout gevonden in de opstart ssd schijf, nieuwe geplaatst en terug Windows 10 geinstalleerd, zonder problemen. Nieuw probleem: ik krijg mijn office maar niet in het Nederlands, Off geinstalleerd via de dvd, taalpakket gedownload en geinstalleerd, ok options/language Dutch Belgium als default, opnieuw opgestart maar blijft in het Engels staan, wat hieraan te verhelpen? mvg, Alain
  5. hallo Droske, niets heeft gewerkt, heb uiteindelijk geprobeerd om windows te overchrijven, is ook niet gelukt. De pc loopt telkenmale vast (zwart scherm, geen cursor) na het ingeven van mijn microsoft account, met de stick of via de de dvd geen resultaat.... ben hem nu aan het slopen om bepaalde onderdelen te kunnen gebruiken bij mijn nieuw bestelde. Was toch al een 10 jaar oude windows 7 PC, Allen bedankt voor de inspanning en het meedenken, mvg, Alain
  6. Bedankt Droske, ik mag dus , als ik het goed begrijp, dit progje branden via een andere pc en dan uitvoeren op mijn defecte? Indien ja probeer ik dit morgen vroeg, mvg, Alain
  7. hallo, nee , nog niet uitgevoerd,
  8. Hallo, heb ik ook niet gedaan, alleen w10 proberen te herstellen via de dvd, mvg, Alain
  9. ok; 't zal een nieuwe install worden, bedankt voor het meedenken, mvg, alain
  10. veilige modus zoals bij w7 lukt nier zeker?
  11. nee, geen programma's te openen, kan wel bureaubladen bijvoegen
  12. ja, klopt, betreft dit icoontje , ik kan die bureaubladen toevoegen en verwijderen, zonder resultaat, heb (denk ik toch) nooit gebruikt gemaakt van meerdere bureaubladen, die apps worden blijkbaar geopend veranderen van helderheid, maar ik zie het resultaat niet, mvg, ps: moet me nu behelpen met mijn kleine Medion laptop ....!
  13. Hallo, de monitor werkt, zie foto hierboven, ik kan mijn windows dvd bereiken, herstel uitvoeren maar vindt geen resultaat/fout, wat ik me afvraag wat betekent dat icoontje links onderaan en die iconen links bovenaan? heeft dat met de problemen van mijn bureaublad soms te maken? mvg, Alain
  14. Na een 10 minuutjes krijg ik de cursor weer te zien, kan door links KLIKKEN op de werkbalk iconen een miniatuur schermje
  15. Hallo, nog steeds niet gelukt, herstellen pc lukt niet, voorstel van stegisoft lukt niet gezien ik totaal geen controle heb over het beeldscherm, noch via muis, noch via toetsenbord. Ik krijg zo het vermoeden dat alle iconen 'achter' de afbeelding van het bureaublad zitten en dat alles zich afspeelt achter die achtergrond; Na een 10 minuutjes krijg ik de cursor weer te zien, kan links op de werkbalk iconen klikken, schermpje wordt geopend, maar geen impact op het klikken, mvg, Alain
  16. Ik probeer eerst dat stroomloos zetten, kan dan nog altijd de dvd gebruiken, bedankt, ik hou je op de hoogte, prettige avond nog, Alain
  17. ok, ik probeer dit eerst morgen, ik heb wel ook de Windows 10 dvd, mvg, Alain
  18. Oeps, PC gecrasht na systeemherstel.... ik krijg nu enkel mijn bureaublad te zien, geen reacties meer van muis of toetsen, al mijn iconen op het bureaublad zijn verdwenen, ook de daar aanwezige documenten, een paar keer opgestart zonder resultaat; onderaan de werkbalk enkele iconen zichtbaar, mvg, Alain
  19. Hallo, allen bedankt voor de info, helaas... - als ik Ctrl+E indruk kom ik terecht op een zoekmachine Google, dus niet bruikbaar - eigenaardig dat die bug zich nu pas een week voordoet, ik ga proberen om de laatste update van office te verwijderen, misschien resultaat? mvg, Alain
  20. Hallo, een probleempje: mijn zoekfunctie in Outlook 2016 is plots verdwenen, zoekfunctie nodig om bvb een woord, mail, ... terug te vinden in mijn Outlook mappen, geen icoon meer te zien, iemand weet van dit probleem? mvg, Alain
  21. Hallo Porrelaar, enorm bedankt voor de uitleg, is me nu duidelijk. Ik zal toch nog eventjes wachten voor de aankoop van een nieuwe pc, heb nog maar in januari een nieuwe Edius 9 pro gekocht, mijn vroegere werkte niet meer na upgrade Windows 10.... Toch een 550€ betaald, met de belofte van gratis upgrade Edius10 (nu EdiusX?) Tja, als mijn computer het nu niet aankan... Nogmaals bedankt voor de perfecte uitleg! mvg, Alain
  22. Ok, heb een logbestand van de PC, zie bijlage, kan je daar iets mee doen? Is een upgrade dan eventueel mogelijk? mvg, Alain Belarc Advisor Computer Profile.pdf
  23. Hallo, ik wil mijn Edius9 (videobewerking) upgraden naar EdiusX, maar ik krijg een error, zie bijlage. Werk met Windows10, 64 bit, Van Edius kreeg ik de melding; It seems your CPU is missing the necessary AVX2 support. Kan ik mijn CPU upgraden of zou die einde loopbaan zijn? Alvast bedankt, mvg, Alain
  24. Hallo, ik slaag er maar niet in om mijn volledige agenda Outlook 2016 op Windows10 PC te synchroniseren met mijn iPhone, de synchronisatie lukt gedeeltelijk, niet alle onderdelen van mijn agenda worden overgezet naar iPhone, zie bijlagen, zoals u kunt zien ontbreken er bvb de ophaalrondes op maandag.... alvast bedankt, mvg, Alain
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.