Ga naar inhoud

jd027

Lid
  • Items

    60
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Reputatie-activiteit

  1. Vind ik leuk
    jd027 ontving reputatiepunten van Passer in Doorlopende nummers in Access   
    Dag Passer,
    Toch bedankt voor de moeite.
    Hopelijk komt er uiteindelijk een oplossing uit de bus, want ik zou die nummerende functionaliteit wel graag terug hebben.
    Beste groeten,
    jd027
  2. Bedankt
    jd027 ontving reputatiepunten van Passer in Van WordPerfect X5 naar X8   
    Dag Passer,
     
    Ietwat toevallig beland ik op de volgende webpagina: https://support.corel.com/hc/en-us/articles/216664798-How-to-stop-WordPerfect-from-opening-a-new-instance-every-time-you-double-click-on-a-file-in-Windows-Explorer
    Hier wordt uitgelegd hoe je kunt verhinderen dat WP X8 bij het openen van meerdere bestanden vanuit Windows Verkenner telkens een nieuwe WP-sessie opent.
    Ga naar Tools > Settings > Files en vink de onderste optie uit ('Outside WordPerfect...').
    Ik heb het voor mezelf al getest en het werkt: nu openen alle bestanden weer in dezelfde WP-sessie.
     
    Mijn andere 'probleempje' is daarmee dus meteen ook opgelost.
    Ik dacht dat het interessant kon zijn om de oplossing hier even te posten; wie weet heeft iemand anders er ook baat bij.
     
    Beste groeten,
     
    jd027
  3. Vind ik leuk
    jd027 gaf reputatiepunten aan clarkie in HP LaserJet 2055d   
    Dat had ik al begrepen, daarom plaatste ik ook de link.
    Als je op meerdere forums tegelijk je probleem gaat plaatsen worden misschien dezelfde tips door elkaar gegeven wat voor dubbel werk zorgt.
    Ook kan het zijn dat de tips dan niet tot hun recht komen omdat allerlei bewerkingen door elkaar uitgevoerd worden en hierdoor ook alles zeer onoverzichtelijk wordt.
    Zie ook onze forumregels.
     
    Voorlopig zijn er nog geen tips geplaatst en kunnen we nog even hier verder, als er daar ook tips verschijnen zal je moeten kiezen waar je verder gaat.
     
    Volgens deze link wordt  er vermeld dat er een universele printdriver beschikbaar is, die gaan we installeren.
     
    Zorg dat de printer uit staat en verwijder de USB- kabel tussen printer en computer.
     
    Verwijder via configuratiescherm-> programma's en onderdelen alle printsoftware van HP.
     
    Ga naar configuratiescherm-> apparaten en printers en verwijder daar ook weer alles van HP.
     

     
    Voer dan onderstaande uit.
     
    Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 
    Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 
    Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
    Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'. 
    Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. 
    Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. 
    Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
    Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. 
    Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
    Sluit hierna CCleaner terug af. 
    Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding. 
     

     
    Download dan deze driver - je dient er nog enkel het correcte besturingssysteem (en 32 of 64 bits versie) te selecteren - en voer dan de installatie uit.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.