Ga naar inhoud

[OPGELOST] Aankoop laptop


kalalumba

Aanbevolen berichten

Een vriendin van mijn heeft over een 10 tal dagen een laptoptop gekocht van packard bell uit een cataloog van neckermann, maar komt bedrogen uit. Zo goed als ik kan lezen zou op haar laptop een home premium moeten staan volgens de bijlage die ik gelezen heb. Maar er staat een vista basic op, ze heeft het complete set gekocht van 699 euro. ze heeft de laptop al in gebruik, en nu wilt ze een home premium opeisen. zou dat nog kunnen, ik vrees voor het ergste ze had de laptop beter niet opgestart en dan klacht laten weten aan de firma, volgens mijn indenken. wat denken jullie hierover.

Laptop_0001.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien de pdf van het Neckerman zelf is dan moet je een klacht neerleggen.

Is het van packard bell zelf dan is het moeilijker.

Ik heb zelf het pdf gemaakt van de cataloog van neckerman, ik veronderstel dat neckermann de catalogen zelf in elkaar fratsen, daarvoor vrees ik het ergste voor haar.:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het logisch om een klacht neer te leggen.

Probeer eerst telefonisch of per e-mail dat te melden.

Maar anderzijds zou ik verbazen dat je vriendin Basic heeft gezien ze N type netwerk heeft.

Ik ben net terug van haar en inderdaad ze heeft de vista basis, volgens de website van packerd bell klopt dat dit een basic vista zou zijn. Maar inderdaad volgens de cataloog van neckermann zou het premium zijn, zodus klacht indienen via neckermann om. Maar heeft dit wel zin de windows is al geactiveert en heeft de aceptaties van windows akkoort verklaart, dat is weer een ander probleem.:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is sowieso misleidende reclame. Een andere winkel heeft dit al eens gedaan, en ze kregen een ferme boete. Klacht inleggen bij het ministerie van economische zaken.

Dan weten we weer wat doen, inderdaad ik zou het hier ook niet bijlaten, ik zal haar helpen met klacht in te dienen, eerst via de firma om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ze duidelijk weten dat je het volste recht hebt op die licentie. Als ze neen zeggen, zeg dan dat je klacht in gaat leggen. (En dit ook werkelijk doen.) Helpt dit nog niet, dan kan je zeggen dat je ze voor de rechter gaat slepen. (Ze zullen wel moeten dan, ik denk niet dat ze zo'n risico's gaan nemen.) Maar hopelijk zal dat niet nodig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ze duidelijk weten dat je het volste recht hebt op die licentie. Als ze neen zeggen, zeg dan dat je klacht in gaat leggen. (En dit ook werkelijk doen.) Helpt dit nog niet, dan kan je zeggen dat je ze voor de rechter gaat slepen. (Ze zullen wel moeten dan, ik denk niet dat ze zo'n risico's gaan nemen.) Maar hopelijk zal dat niet nodig zijn.

Het probleem is voor haar opgelost sinds gisteren, ze heeft de laptop kunnen verkopen aan haar naastenbuur. Zodus zij komt er goed vanaf, en nu heeft hij een laptop bij en hij kan hem niet rigistreren op zijn naam en bij neckermann willen ze de facturatie niet veranderen op zijn naam, zijn probleem ik help hem hier niet mee. Hij heeft al genoeg mensen in het zak gezet en het loontje komt aan zijn boontje :D Voor mijn is dit onderwerp rond, ik lig er zeker niet wakker van en hij wel. En ik denk eerst wel eens goed na voor ik iets koop maar daar is hij te lomp voor. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.