Ga naar inhoud

[OPGELOST] Inloggen


ekster

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het is toch te gek om waar te zijn, maar ik log vlotjes in via mail, maar niet via Explorer. Zullen we het maar opgeven. Ik werk wel met mail dan.
Download dan eens een andere browser (Firefox, Opera, Chrome, o.i.d.) ... en kijk dan eens of je daarmee ook dezelfde problemen hebt. Want dan lijkt het er sterk op dat het probleem in de IE zelf zit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een andere browser te downloaden kan je bvb. hier bij FIREFOX terecht. Op de knop "download" klikken en de versie 3.5 van deze browser wordt geïnstalleerd op je PC.

De IE staat voor Internet Explorer, je huidige browser.

Dat durf ik echt niet. Ik ben bang dat ik dan alles kwijt ben van IE. Mail, favoeriten, verbinding. Hoe ik firefox moet aansluiten op provider weet ik ook niet.

Toch bedankt, ekster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je verliest helemaal niets met het downloaden van een andere browser. Je kan perfect 5 browsers naast elkaar laten draaien, zonder problemen en zonder informatieverlies bij de andere browsers. Maar het is uiteraard jouw keuze ... en daar hebben we alle begrip voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.