Ga naar inhoud

pictogrammen zijn verdwenen


timpie06

Aanbevolen berichten

yeela,

ik heb wat zitten proberen met thema's van windows maar nu heb ik het probleem veroorzaakt dat ik in start ==> alle programma's al mijn pictogrammen niet meer zie. kan iemand hier mee helpen?

dank bij voorbaat

---------- Post toegevoegd om 19:42 ---------- Vorige post was om 19:37 ----------

yeela,

ik heb wat zitten proberen met thema's van windows maar nu heb ik het probleem veroorzaakt dat ik in start ==> alle programma's al mijn pictogrammen niet meer zie. kan iemand hier mee helpen?

dank bij voorbaat

......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer de oplossing eens die werd voorgesteld in dit onderwerp: http://www.pc-helpforum.be/f182/pictogrammen-12334/

het lijkt er een beetje op maar het is als je naar start gaat, dan naar programma's en dan zijn daar al de symbolen weg van de programma's. maar ze werken nog wel!

om zeker te zijn heb ik het ook geprobeerd om het op te lossen met de link die je gegeven hebt maar werkt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Systeemherstel is idd een goede oplossing die Kweezie voorstelt.

Een heel goede gewoonte is ook een register Back-Up te maken en deze op een

USB-Stick te bewaren.

Ikzelf doe dit dagelijks.

Ooit veranderde ik in Systeemconfiguratie enkele opstartprocedures, en na heropstart

van mijn PC was het volledige uitzicht van windows veranderd, ook een aantal programma's werkten niet meer en toen ik met systeemherstel de zaak weer in orde wou brengen, bleken al mijn herstelpunten verdwenen .

Het terugplaatsen van een register Back-Up bracht toen alles terug in orde.

Van dan af laat ik nooit meer na een register Back-Up te maken na dat ik op de

Computer gewerkt heb.

Mocht je geintreseerd zijn in een goede register saver dan volgt hier een link waar je

een freeware programma kan downloaden :

ERUNT and NTREGOPT

Vriendelijke groeten en veel geluk met het systeemherstel

angel_

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.