Ga naar inhoud

Opstart files kwijt!


Dedouchka

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik ben Papajakke, pas nieuw op dit forum. Als ik meer tijd heb zal ik mijn profiel opmaken.

Nu heb ik een ander probleem. Ik heb bij het "knutselen", aan een computer van mijn schoonzus, een steekje laten vallen! In de hoop om de opstarttijd te verkorten heb ik waarschijnlijk iets teveel weggeworpen.

Als de computer opstart laat hij de eerste 3 a 4 minuten een zwart scherm zien met niet meer dan een klein horizontaal streepje dat oplicht.

Daarna gaat de procedure zoals anders, het blauwe scherm komt etc.

Kan iemand me helpen om dit euvel te verhelpen?

Al vast bedankt.

Papajakke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst en vooral bedankt voor uw reactie, twee weten nog altijd meer als één.

Ja, als ik nu eens had gekeken welk file er gewist was (mooie uitdrukking ...gewist was :stupido3:) maar dat heb ik dus niet!

Het is dan nog een computer van m'n schoonzus xD. Ik zal 'm eens in een emmertje koud water steken, dat helpt altijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat kan wel. Ik ben nu bezig om het programma "bootvis" er op los te laten.

Ik werk dus aan 2 computers tegelijk!

---------- Post toegevoegd om 20:43 ---------- Vorige post was om 20:37 ----------

Ik moet nog even wat vertellen! Ik zit op dit helpforum met 2 verschillende namen. Dat is per ongeluk zo gekomen. Ik ben dus Papajakke, Dedouchka!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat kan wel. Ik ben nu bezig om het programma "bootvis" er op los te laten.

Met bootvis ga je die bestanden niet terug krijgen. Dat dient enkel om je pc sneller te laten opstarten. Als er essentiële bestanden verdwenen zijn, gaan zo'n programma's je niets vooruit helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ondertussen weer 48 uur ouder, en een beetje wijzer?!

Met de huidige vorm en tijd van opstarten valt goed te leven, daar ga ik afblijven.

Het volgende dat ik zou willen aanpakken is het steeds terug komende euvel dat zich aankondigt als: "dit programma reageert niet":pcguru:

Iemand een suggestie?

Al vast bedankt,

Dedouchka

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.