Ga naar inhoud

foutmeldingen nvidia drivers in combinatie met vista


Gast pattys

Aanbevolen berichten

hoi,ik heb alles van de c schijf afgehaald en van de d schijf verwijderd

helaas is mijn pc nog steeds erg traag.

Ik kan nog steeds geen enkel simpel spelletje spelen. Bij sommige kan ik niet eens mijn naam intypen dan loopt hij al vast.

Mijn muis doet het gewoon niet. de foutmelding in het configuratie scherm staat er ook nog steeds. Zie eerder schermprintje.

Ik heb geprobeerd de spelletjes om te zetten naar windows xp en dan doen ze het wel. het is dus iets binnen vista wat dit moet veroorzaken.

Het vreemde is alleen dat alle spellen tot 26 augustus het ook onder vista prima deden. Van het ene op het andere moment schokkerig en mijn muis deed niet meer wat ik wilde. Ik snap er echt niets meer van. resolutie omzetten helpt niet. programma toevoegen als uitzondering op virus scanner helpt niet. Muissnelheid aanpassen helpt niet. het alleen op mijn touchpad doen ook niet. dit maakt geen enkel verschil.

Heb de windows updates van die dag eraf gehaald maar helaas ook dit mocht niet baten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als tot 26 augustus alles in Vista perfect verliep, zou je eens kunnen proberen om met systeemherstel een herstelpunt van vóór deze datum terug te zetten. Dan zou de (werkende) situatie hersteld moeten zijn (weliswaar met verlies van alle downloads die je later hebt gedaan). Maar dit lijkt me een optie om te proberen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

mijn vriend heeft een herstelpunt gemaakt op 31 augustus.

Als ik nu een herstelpunt wil aanmaken gaat hij niet verder terug dan deze datum.

is er een manier om toch een herstelpunt in te geven van eerdere datum, want ik heb dit al geprobeerd te zoeken op mijn computer maar ik kom niet verder dan herstelpunt maken en dan kan ik kiezen maar niets dat er bij staat is van de datum voor de verandering zeg maar.

Vandaag nog iets vreemds, na het opstarten van mijn computer stond ineens mijn beeldscherm heel donker en bij de instellingen stond de helderheid helemaal op 0 ik ben hier niet in geweest. Het lijkt wel alsof er steeds een beetje meer kapot gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet uiteraard niet kiezen voor "herstelpunt maken", maar een oud herstelpunt terugzetten. Of lees ik deze nuance verkeerd in je bericht en heb je dat wel degelijk gedaan. Er zou dus geen herstelpunt meer aanwezig zijn op je PC van vóór 30 augustus. Had je die zelf dan al verwijderd of maakte je standaard geen herstelpunten aan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn wel eerder herstelpunten gemaakt maar deze zijn nergens meer terug te vinden zoals nu blijkt.

het gaat terug tot de 31e van augustus daarvoor geen enkele meer.

In xp kan je gewoon een datum kiezen maar deze optie is anders in vista de helpdesk van windows geeft aan dat je oudere moet kunnen kiezen dmv een vinkje nu ik kan nergens een vinkje zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In vista is dat zo:

Klik met de rechtermuis op Computer

Klik geavanceerd systeeminstelling

Klik Tab Systeembeveiliging

Nu moet je wel een paar minuten wachten tot zoeken klaar is.

Klik op Systeemherstel

Kies Een ander herstelpunt selecteren

Klik volgende

Je ziet nu een herstelpunt

Maar onderaan kan je Herstelpunten ouder dan 5 dagen weer geven selecteren en u krijgt dan onmiddelijk een lijst.

Bij mij is dat tot 20/07/2009

Hopelijk dat je de systeemherstel niet teveel verkleind hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb precies gedaan zoals beschreven.

alle oude herstelpunten zijn dus weg er staat er nu nog maar 1 in van een update van windows dd 04-09-09.

Ik kan onderaan ook niets aanvinken er wordt geen mogelijkheid geboden om herstelpunten ouder dan 5 dagen te kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.