Ga naar inhoud

hoekandat
 Delen

Aanbevolen berichten


 Delen

  • Welkom op PC Helpforum

  • Leden statistieken

    • Aantal leden
      40.250
    • Meeste online
      1.765

    Nieuwste lid
    GrietV
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

    • Gast
      Door Gast
      Ik heb gisteren eenn beveiliging van,
      Microsoft Security Essentials gedownload
      en geinst.
      Weet iemand hier iets van.
       
    • Door CaptainRexCC
      Games die mijn PC makkelijk aankan, crashen na een willekeurige tijd met de error LiveKernelEvent 141. Dit zijn alle details in het crashreport:
      Problem Event Name:    LiveKernelEvent
      Code:    141
      Parameter 1:    ffff9c06041df010
      Parameter 2:    fffff80340d4c188
      Parameter 3:    0
      Parameter 4:    1ab0
      OS version:    10_0_19042
      Service Pack:    0_0
      Product:    256_1
      OS Version:    10.0.19042.2.0.0.256.48
      Locale ID:    1033
      Ik speel op een windows 10 pc die altijd up-to-date is, en mijn games zeggen vaak dat ik mijn videodrivers moet updaten, terwijl ik dat al de hele tijd doe. Ik heb dit probleem al drie jaar, kan iemand mij helpen?
    • Door Joseph Van den Avont
      Ik heb onlangs een pc  via 2dehands.be en heb al meerdere keer met mijn bootable windows usb stick windows te installeren, maar steeds kom ik bij onderstaande scherm terecht bij het instellen van Windows. Dit vraagt om in te loggen met een email van dit bedrijf. Mijn vraag is, hoe kan ik dit omzeilen?
       
      Vriendelijke groeten,
      Joseph

    • Door KthrineS
      Halle allemaal
       
      Hopelijk kunnen jullie me verder helpen met dit probleem ... Ik heb het internet al afgezocht en vind gewoon niet wat ik nog kan doen. 
      Gisteren kreeg ik via mijn hotmail-adres plots een e-mail van het Microsoft-accountteam met een beveiligingswaarschuwing. Iemand anders zou mogelijk toegang gehad hebben tot mijn account en nu moest ik mijn identiteit bevestigen met een beveiligingsvraag en mijn wachtwoord wijzigen. In het begin vond ik dat wat vreemd en ben ik gaan googlen of dit wel 'echt' was. Maar ondertussen kreeg ik ook een smsbericht met dezelfde boodschap en een twee e-mail met dezelfde boodschap. Toen ik mij wilde inloggen op mijn e-mailadres moest ik effectief mijn identiteit bevestigen via een verificatiecode die naar mijn gsmnummer verstuurd werd. Dit lukte allemaal en ik gaf de code in, maar hierna lijk ik een 'fout' scherm te krijgen waar gewoon mijn e-mailadres op staat. Het is gewoon een blanco scherm met de lay-out van microsoft en mijn e-mailadres. Ik kan dus niet verder naar het beantwoorden van die vraag of het wijzigen van mijn wachtwoord. Iemand enig idee wat ik kan doen of hoe dit komt?
       
      Na wat googlen heb ik gezien dat ik mijn account kan herstellen, maar ik krijg steeds het bericht dat ze onvoldoende gegevens hebben om mijn identiteit te herstellen. Ik kan via mijn gsm nog in mijn mailapp naar de laatst verstuurde mails en ontvangen kijken, (dit is een vraag die ze stellen) dus ik vraag me af wat ik nog moet invullen om te bewijzen dat het effectief mijn account is?! Ik kan alles nog bekijken in de app, maar ontvang natuurlijk geen e-mails meer.
       
      Alvast bedankt voor de hulp ...
    • Door EvertPloeg
      Al tien jaar gebruik ik een Windows applicatie (Exact Audio Copy) om mijn eigen audio-cd's te converteren naar mp3-formaat. Ik heb een desktop met i7 Intel processor, ASUS moederbord, een Plextor BD-R PX-LB950SA speler en Windows 10. Ik start EAC, doe een audio-CD in de Plextor-speler en de audio nummers komen in het venster van EAC te staan. Vervolgens controleer ik de titels etc., kies ik de bestemmingsmap en start ik de conversie.
      Sinds vandaag is dit niet meer mogelijk. Zodra de audio nummers bij EAC in beeld komen, vliegt meteen de Windows verkenner er over heen, gooit de CD lade weer naar buiten, en toont de melding "Plaats een schijf in station E:" met een link met de titel "Hulp bij het selecteren van een schijf". Als ik op deze link klik, dan kom ik op de https://support.microsoft.com pagina terecht, maar ik kan daar (nog) niet iets vinden dat met bovenstaand probleem heeft te maken.
      Heeft iemand hier ervaring mee? Heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden? 
      Bij voorbaat hartelijk dank. Vriendelijke groet,
      Evert.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...