Ga naar inhoud

[OPGELOST] Vastlopen van cp vlak na opstarten


gausskiller

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een probleem,

als ik mijn computer opstart, dan loopt hij vast, en dat kan gebeuren op verschillende momenten, t/m het verschijnen van het windows tekentje, waarna je het wachtwoord in moet voeren. ( ik ben nog nooit tot daar gekomen) Het gebeurde de eerste keer tijdens het spelen van een spelletje, hawx. Toen liep hij zodanig vast dat niks hielp, ctrl alt+del werkte niet, alt+f4 werkte niet, alleen het resetten met de aanknop. Toen ik de computer daarna weer wou opstarten, liep hij vast, en dat is elke keer gebeurt, ik heb niet een keer mijn wachtwoord kunnen invoeren. Ik heb al geprobeerd met geavanceerde opstart modus op te starten met: laatste instellingen dat windows wel kon opstarten. Ook de herstel modus werkt niet, want dan loopt hij nog sneller vast dan met de normale modus ( als ik al zover kom dat ik dat kan kiezen). Weet iemand wat ik nu moet doen? Op een speciale manier opstarten, of moet ik gewoon naar een winkel gaan en vragen of zij het kunnen oplossen?

( ik heb geen idee of het aan mijn computer zelf ligt, of aan de software van microsoft, want soms loopt hij al vast, voordat microsoft is opgestart.) Ik zal het fijn vinden als jullie wisten wat ik moet doen, en ik hoop dat ik snel antwoord krijg,

mvg, Gausskiller

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, bedankt. Maakt het trouwens uit of vista al is geinstalleerd op een andere pc van die cd? want dan maakt ik er niet zo heel veel uit of ik er een heb, of maakt dat niet uit? ( ik denk trouwens dat ik de cd misschien woe/do pas heb, dus het kan een tijdje duren. Ik zeg dit, zodat je niet denkt dat het is opgelost is of zoiets..., vond het netjes om te melden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.